پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۳۷
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف ۳۶ هزار نخ سیگار و کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سیگار قاچاق

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ داریوش مردانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو کالای قاچاق در یک منزل مسکونی شدند.

وی بیان داشت: پس از هماهنگی مقام قضایی از یک منزل مسکونی بازرسی بعمل آمد و یک دستگاه خودرو سمند در پارکینگ منزل در حال بارگیری سیگار خارجی و دیگر اقلام قاچاق مشاهده و مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: اقلام مکشوفه شامل ۳۶ هزار نخ سیگار و سایر اقلام قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود کشف و توقیف شد.

وی افزود: متهم که در بحث سیگار و کالای قاچاق فعالیت داشت، محموله‌ها را از طریق خودروهای شوتی از شهرستان کنگان به گناوه انتقال و در منزلش دپو می کرد و در فرصت‌های مناسب به استان خوزستان انتقال و به فروش می رساند.

مردانی خاطرنشان کرد: محموله مکشوفه معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارزش مالی دارد، که در این راستا متهم در اختیار مقام قضایی برای رسیدگی بیشتر قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر