يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۴۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری ۵ شهید گمنام در این شهر خبر داد.

تشییع شهید حمید مرادلو در زنجان

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های استقبال و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در بوشهر  با بیان اینکه فراموش کردن شهدا گناه نابخشودنی است، اظهار داشت: ریشه امنیت امروز به پشتوانه خون شهدا بوده و وظیفه همگی ما در گرامی‌داشت یاد آنان و پاسداری از مسیرشان است.

دشتی با اشاره به اینکه اگر شهدا را یاد نکنیم خسارت جبران‌ناپذیری را باید متحمل شویم، تصریح کرد: هر کدام از شهدا چراغ و شمعی هستند که هدایت‌گر انسان در تاریکی‌اند و اگر روشنی شهدا نباشد در مسیر پر پیچ و خم دنیا گم خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: این اسوه‌های ایثار تمام دل‌خوشی انقلاب و نظام اسلامی هستند که گمنام بوده و با نثار خون خود اسلام را حفظ می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: شهدا با شجاعت به استقبال مرگ رفتند که این روحیه موجب آزادی، آسودگی و سربلندی ملت‌های مسلمان شده است.

دشتی شهدا را قهرمانان آزادگی همه ملت‌ها دانست و بیان کرد: این عزیزان قهرمانان واقعی هستند و مردم باید در قلب‌های خود بارگاه‌های با عظمتی برای شهدا برپا کنند.

وی از برگزاری مزاسم تشییع و تدفین ۵ شهید گمنان در بوشهر خبر داد و یادآور شد: این مراسم با حضور گسترده مردم فردا سه‌شنبه ساعت ۷ صبح از سه‌راه دانشگاه خلیج فارس تشییع شده و در پارک شغاب آرام می‌گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر