سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۴۲
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰

فکرشهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با اشاره به افزایش تعداد موکب‌های استان بوشهر برای اربعین امسال، گفت: استان بوشهر ۳۴ موکب در پیاده‌روی اربعین حسینی دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالرضا مطاف صبح دوشنبه در نشست مسئولان موکب‌های بخش بردخون اظهار داشت: امسال استان بوشهر ۳۴ موکب در پیاده‌روی اربعین حسینی دارد.

وی افزود: ستاد بازسازی شامل انسان‌های عاشق و دلباخته اهلبیت(ع)است که برای بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار در عراق تلاش می‌کند که با مشارکت مردم تاکنون اقدامات بسیار خوبی داشته است.

مطاف اضافه کرد: ساخت و آماده سازی ضریح حضرت عباس(ع)، تلاش برای ساخت ضریح حضرت زینب(س)، ضریح امام سجاد(ع)، ضریح حضرت قاسم(ع)، آماده سازی موکب ها برای مراسم اربعین حسینی و تلاش برای بازسازی حرم ائمه اطهار در شهرهای مذهبی عراق از جمله اقدامات ستاد بازسازی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته استان بوشهر ۲۲ موکب در عراق داشت، ادامه داد: ان شاالله امسال با ۳۴ موکب خدمات خود را برای۳۵ هزار نفر ارائه می‌دهیم و در مسیر شهدا که زیارت اهلبیت(ع) و ادامه راه آنان و الگوگیری از سالار شهیدان و دفاع از شیعه و آثار تشیع است حرکت خواهیم کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خاطرنشان کرد: هدف احیاء فرهنگ عاشورا و ادامه حرکت امام حسین(ع) در راستای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ آیات نورانی قرآن و سنت پیامبراکرم(ص) است زیرا اربعین حرکتی جهانی برای ظهور امام زمان(عج)است.

در این نشست یوسف درویشی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش بردخون معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر