دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۷۷
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با پیوستن 2 بازیکن جدید در خط حمله روند صعودی این تیم بهتر می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سعید مفتخر دوشنبه شب پس از برد 4 بر صفر تیمش در جام حذفی برابر شاهین لردگان چهارمحال بختیاری در جمع خبرنگاران افزود: این برد آغازی برای پیروزی های ایرانجوان بوشهر است که برای بازی های خانگی خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز باید این روند را تداوم ببخشیم.

وی بیان کرد: در ادامه لیگ دسته یک نیز می خواهیم گامی مستحکم برای رسیدن به رده های بالای جدول برداریم و برای رسیدن به این مهم نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

مفتخر ادامه داد: در هفته سوم بازی های لیگ دسته یک در خانه با نفت مسجد سلیمان که تا اینجای لیگ دسته یک شرایط خوبی را سپری کرده مسابقه داریم ولی با این وجود هواداران مطمئن باشند برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می رویم.

وی در ارتباط با میلاد شعبانلو که با وجود تمرین چند هفته ای با تیم شاهین بوشهر راهی ایرانجوان شده نیز گفت: این بازیکن قرارداد خود را با ایرانجوان بوشهر امضا و در هیات فوتبال استان نیز آن را به ثبت رسانده و اینکه با تیم دیگری قرارداد دارد و یا کمیته انضباطی چه تمصمیمی برای وی می گیرد اطلاعی در این باره ندارم.

وی در ارتباط با بازی تیمش برابر شاهین لردگان چهارمحال بختیاری گفت: در نیمه نخست گرما و شرجی زیاد مانع اجرای تاکتیک تیم شد ولی در نیمه دوم با تغییراتی که اعمال کردیم، تیم روند بهتری داشت.

مفتخر، با بیان اینکه تیم ایرانجوان هنوز به کار بیشتر نیاز دارد و از لحاظ آمادگی و تاکتیکی تا شرایط ایده آل فاصله داردگفت: این وضعیت به علت آغاز با تاخیر تمرین های تیم در پیش فصل است.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار بیان کرد: دیدار ایرانجوان و شاهین لردگان یک بازی روان و یکطرفه به سود ایرانجوان بود و همین باعث شد تا داور برای قضاوت با مشکلی روبرو نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر