دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۸۸
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر ۶۳ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: در چهار سال اول دولت تدبیر وامید اقدامات و تلاش های ارزنده ای در همه بخش ها بویژه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان شهرستان از محل اعتبارات شهرستانی اختصاص یافت که با تلاش های صورت گرفته تحول خوبی در این بخش شاهد هستیم.

مهرجو اضافه کرد: با اقدامات مطلوب دولت و استاندار بوشهر از برنامه ها و اهداف پیش بینی شده در شهرستان تا برنامه ۱۴۰۰ در حوزه زیر ساخت ها جلوتر هستیم و با این اقدامات بسیاری از نیازهای شهرستان مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر فضاهای درمانی نوسازی و تجهیز شدند گفت: تلاش شد خدمات صورت گرفته به تمام نقاط شهرستان به طور مساوی تقسیم شود تا همه مردم از این خدمات بهره مند شوند.

مهرجو تصریح کرد: انتظار داریم به موازات تکمیل زیر ساخت ها هر چه زودتر تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز نیز تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی نیز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت در محدوده مسکن مهر خورموج آغاز می شود.

مهرجو با اشاره به اهداف اجرای طرح تحول سلامت بیان کرد: با اجرای این طرح اعتماد مردم به مراکز دولتی افزایش یافت و هزینه های پرداختی از جیب مردم نیز کاهش یافت.

وی اضافه کرد: خدمات مطلوب و با کیفیت و بی منت از وظایف مسئولین است و اگر هر کدام به نحو صحیح به رسالت خود عمل کنند رضایت مندی خوبی در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر