جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۰۴
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعداد پروژه های افتتاح شده در هفته دولت و دهه فجر در دولت یازدهم سه هزارو۴۹۳ پروژه بود که برای اجرا آن سه هزارو۳۵۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد حسن باستی در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی برای انعکاس خدمات دولت در کشور است.

وی افزود: در سال جاری هزارو۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته که ۵۱۰ میلیارد تومان بوده دو برابر افزایش یافته است.

باستی ادامه داد: در سال جاری سه هزارو۲۰۰ پروژه عمرانی در ده کمیته برنامه ریزی شهرستانها مصوب شد که از این تعداد دو هزارو۵۳۰ پروژه نیمه تمام و مابقی آنها جدید است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۴۲۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از نظر تعداد پروژه ۲۳ درصد کاهش و به لحاظ رقم اعتباری ۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

باستی بیان کرد: همچنین در این هفته ۱۱۶ پروژه با اعتبار ۲۰۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می شود .

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم مجموع تعداد پروژه هایی که در هفته دولت و دهه فجر افتتاح شد سه هزارو۴۹۳ پروژه بوده به طوری که هر سال ۸۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح شده است که این رقم قابل توجهی است و در گذشته چنین رقم هایی وجود نداشته است.

باستی با تاکید بر اینکه برای اجرا این پروژه ها سه هزارو۳۵۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتی در هفته دولت ۳۸ پروژه با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته برای افتتاح ۴۶۶ پروژه عمرانی در شهرستان دشتی ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که سالانه بیش از ۱۱۵ پروژه افتتاح شده است.

باستی از تلاشهای فرماندار شهرستان دشتی تقدیر کرد و گفت: تکمیل و افتتاح پروژه هایی که سالیان زیادی روی زمین مانده بود در اولویت کاری قرار گرفت که استادیوم ورزشی بوشهر، دانشکده هنر معماری، بیمارستان دیر و غیره از جمله این پروژه ها است.

وی افزود: ۹ پروژه بزرگراهی در استان درحال اجرا است و این استان رتبه سوم کشور در بحث ایمنی راهها به خود اختصاص داده است.

باستی خاطر نشان کرد: بدلیل توجه به محورها و زیر ساختها و رفع نقاط حادثه خیز ۳۷ درصد تلفات جاده ای در سطح استان کاهش یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر