شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۳۹
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیر گفت: به منظور حمایت از مددجویان و ایتام تحت پوشش این نهاد، اردوهای فرهنگی و زیارتی برای این گروه پیش بینی شده است.

اردوی طلایه داران کرمانشاه

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مسلم انیژپور ظهر یکشنبه در حاشیه نشست با مسئولین شهرستان دیر، با اشاره به تأکید اسلام و ائمه معصومین نسبت به سرپرستی و اکرام ایتام اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد دیر به منظور حمایت از ایتام، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی است.

وی افزود: در این راستا ۴۰ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد با کمک خیرین نیکوکار و حامیان طرح اکرام ایتام، به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دیر بیان کرد: در چند ماه اخیر نیز ۱۴۴ نفر از مددجویان و دانش آموزان زیر پوشش به اردوهای زیارتی و فرهنگی در عتبات عالیات،مشهد و قم اعزام شده بودند.

انیژپور اضافه کرد: خیرین نیکوکار می توانند با حمایت های مادی و معنوی خود در تأمین مسکن ایتام، امور فرهنگی و درمانی و همچنین تأمین جهیزیه دختران یتیم در شرایط ازدواج، زمینه رشد و شکوفایی ایتام نیازمند را فراهم و گوشه ای از کمبودهای زندگی آنها را در سایه لطف خداوند جبران کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر