دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کاکی گفت: شهرداریها ودهیاریها به مسائل فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه نماز جمعه  این هفته شهر کاکی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی‏های منحصری که دارد در میان ماه‏های سال‏قمری برترین است.وی به 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها اشاره وافزود: شهرداری ودهیاری ها باید به سمت در آمد زایی وسرمایه پابت پیش رود واین دو مجموعه باید فعالیتهای فرهنگی هم داشته باشند.
کد خبر: ۳۷۰۱
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: امام جمعه کاکی گفت: شهرداریها ودهیاریها به مسائل فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه نماز جمعه  این هفته شهر کاکی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی‏های منحصری که دارد در میان ماه‏های سال‏قمری برترین است.

وی به 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها اشاره وافزود: شهرداری ودهیاری ها باید به سمت در آمد زایی وسرمایه پابت پیش رود واین دو مجموعه باید فعالیتهای فرهنگی هم داشته باشند.

وی همچنین  از تلاشهای شهردار کاکی وبادوله ودهیاران پر تلاش بخش کاکی تقدیر کرد.

محمدی با اشاره به 16 تیر ماه روز مالیات تصریح کرد: مهم ترین عاملی كه می تواند عدالت اجتماعی را محقق كند، مالیات است و تا زمانی كه بخش مالیات سازماندهی نشود، نمی توان چندان امیدی به اقتصاد یك كشور داشت.

وی تصریح کرد: در بسیاری از كشورهای توسعه یافته و حتی در حال توسعه حدود ۹۰درصد پرداخت های جاری دولت، از طریق مالیاتها تأمین می شود درحالی كه سهم مالیات در بودجه ایران طی ده سال گذشته فقط ۲۵تا ۳۳ درصد و حدود ۱۲هزار میلیارد تومان بوده است.

امام جمعه کاکی با تسلیت فرار رسیدن وفات حضرت خدیجه خاطر نشان کرد: باید در این ماه بزرگ از خدات ارزشمند آن بانوی بزرگوار تجلیل کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر