دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۰۴۳
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش بخش کاکی گفت: در سه سال گذشته قریب به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمییر وتجهیز مدارس این بخش اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عزیز بردستانی صبح سه شنبه در جمع مسئولین شهرستان دشتی اظهار داشت: تمام مدارس این بخش دارای سیستم اینترنت هستند و تمام زیرساخت‌ها جهت خودکارسازی اداری مهیا شده است.

وی با بیان اینکه تا مهرماه امسال تمام مدارس کاکی به سیستم هوشمند تجهیز می‌شوند، افزود: بیشتر مدارس این بخش از نظر تجهیزات نوسازی شده‌ و قریب به ۳۰ کلاس درس مجهز به سیستم هوشمند شده‌اند به ‌طوری‌ که در حال حاضر از ۶۵ مدرسه در کاکی تمامی مدارس حداقل یک کلاس هوشمند دارند که رکورد کم‌سابقه در استان بوشهر است.

بردستانی بیان کرد: از سال ۱۳۹۳ تا سال تحصیلی ۱۳۹۶ توسط دولت یازدهم بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر و تجهیز مدارس آموزش‌وپرورش بخش کاکی اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به تکمیل فضاهای نیمه‌تمام، احداث و اتمام فضاهای آموزشی و تصویب فضاهای جدید، یادآور شد: در این مدت ۱۵ کلاس نیمه‌تمام احداث، ۹ کلاس درس ساخته‌شده، دونماز خانه، یک سالن امتحانات و یک سالن کارگاه هنرستان در این بخش به اتمام رسیده است.

بردستانی با بیان اینکه هفت کلاس درس در حال ساخت است که تا مهرماه به پایان می‌رسد، بیان کرد: در سال جاری عملیات اجرای ۲۱ کلاس درس آغاز می‌شود که شامل مدرسه دوازده کلاسه شهر کاکی، مدرسه ۶ کلاسه شهر بادوله و مدرسه سه کلاسه در روستای گنخک است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر