پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور وزیر تعاون در استان بوشهر؛
کد خبر: ۳۷۱۳۲
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر پروژه های مختلف عمرانی، اشتغالزایی و رفاهی افتتاح می شود .

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی ربیعی صبح پنجشنبه با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه عسلویه شد.

وی در ابتدای حضور خود در فرودگاه عسلویه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این سفر پروژه های مختلف اشتغال زایی و ظرفیت های آنها بررسی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همچنین در این سفر یکروزه طرح های مختلف تولیدی، عمرانی، رفاهی و اشتغالزایی افتتاح می شود.

 ربیعی تصریح کرد: از جمله طرح هایی که در این سفر افتتاح می شود میتوان به افتتاح مرکز تحقیقات و حفاظت فنی و بهداشتی کار در عسلویه و افتتاح کمربندی کنگان به  دوراهک اشاره کرد.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیر در این سفر آغاز می شود، خاطر نشان کرد: افتتاح مدرسه۱۲ کلاس در اهرم، کاز کشی به ۲۶ روستای تنگستان، بهره برداری از فیبر نوری و تاسیسات ارتباطات و مخابرات دشتستان از دیگر طرح هایی است که امروز دراستان بوشهر افتتاح خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: از دیگر برنامه های ما در این سفد  افتتاح ایستگاه برق در دشتستان، گازرسانی به جزیره شیف و روستاهای همجوار نیروگاه‌های اتمی بوشهر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر