پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان از برگزار نشدن نمایشگاه ضیافت در این شهرستان بدلیل عدم وجود سالن دائمی نمایشگاه خبرداد.به گزارش فکرشهر، محمد حسین احمدی اظهار داشت: یکی از دلایل برگزار نشدن نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان در دشتستان دارا نبودن این شهرستان از سالن نمایشگاه دائمی است و اگر ما بخواهیم این نمایشگاه را در سالن های ورزشی شهرستان برگزار کنیم مستلزم هزینه های فراوان خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۶۰
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۶

فکرشهر: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان از برگزار نشدن نمایشگاه ضیافت در این شهرستان بدلیل عدم وجود سالن دائمی نمایشگاه خبرداد.

به گزارش فکرشهر، محمد حسین احمدی اظهار داشت: یکی از دلایل برگزار نشدن نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان در دشتستان دارا نبودن این شهرستان از سالن نمایشگاه دائمی است و اگر ما بخواهیم این نمایشگاه را در سالن های ورزشی شهرستان برگزار کنیم مستلزم هزینه های فراوان خواهد بود.

وی افزود: بیشتر هزینه ها شامل غرفه بندی، اجاره سالن، حمل و نقل وسایل نمایشگاه و هزینه قبض های برق است که هیچ شرکت یا ارگانی در پرداخت این هزینه ها به ما یاری نرساند و نمی توانیم این هزینه های سنگین را متقبل شویم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان گفت: فروشندگان در جلسه ای درخصوص شرکت در نمایشگاه طرح ضیافت اظهار داشتند ما می توانیم در مغازه ها و مراکز فروش خود کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان که شامل مرغ، برنج، شکر، مواد پروتئینی و... است را با قیمت مناسب تری عرضه کنیم، که این امر باعث شد در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتستان مصوب شود که نمایشگاه در ماه مبارک رمضان در شهر برازجان برگزار نشود.

احمدی با بیان اینکه اقلام مذکور در تمام فروشگاه های دشتستان که دارای پروانه کسب هستند عرضه می شود خاطرنشان کرد: این اماکن با نصب پلاکارد برای شهروندان مشخص می شود و تمام مراحل توزیع کالاها با نظارت ناظرین صورت می گیرد.

وی ابراز داشت: 130 تن مرغ منجمد کشت استان برای دشتستان در نظر گرفته شده که تاکنون 50 تن توسط عاملان مورد اعتماد ما خریداری شده و روزی 4 تا 5 تن عرضه می شود همچنین 80 تن برنج اروگوئه و 132 تن شکر نیز برای شهرستان در نظر گرفته شده که تاکنون 20 تن آن خریداری شده است و در اختیار مردم قرار می گیرد.

احمدی اضافه کرد: هر کیلو مرغ منجمد در مرکز دشتستان با قیمت 5800 تومان و در توابع شهرستان 5850 تومان، همچنین هر کیلو برنج اروگوئه در مرکز شهرستان 2600 تومان در و در توابع شهرستان با قیمت 2650 تومان به فروش می رسد.

وی در پایان افزود: کلیه این اقلام از مورخ 13/4/93 در بازار عرضه شده است و شهروندان می توانند در صورت ایجاد هر گونه پیشنهاد و شکایت نسبت به توزیع یا تخلف عاملان فروش با شماره های 124 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر