يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۵۷
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر ساماندهی تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر گفت: بستر کرسی‌های آزاد اندیشی باید بیش از گذشته در دانشگاه‌های استان بوشهر مهیا شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند،  صبح امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی استان بوشهر با تاکید بر توجه به  مصوبات کمیسیون دانشجویی کشور اظهار داشت: مبنا در بخش کمیسیون دانشجویی استان بوشهر باید مصوبات و راهبردهای ابلاغی کمیسیون دانشجویی کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با نشاط کردن فضای دانشگاه‌ها را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: دانشگاه‌های استان بوشهر در راستای ایجاد فضای بانشاط در محیط دانشگاه و رفع مشکلات موجود تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا دانشجویان با آرامش کامل سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

وی با تاکید بر توجه به مشکلات خوابگاه دانشجویی بیان کرد: مشکلات رفاهی و خوابگاهی دانشجویان استان بوشهر برای آغاز سال تحصیلی جدید برطرف شود.

گراوند با تاکید بر ساماندهی تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر افزود:تشکل‌های دانشجویی در مراکز آموزش عالی استان بوشهر باید ساماندهی و شناسنامه‌دار شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم کردن کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان بوشهر تصریح کرد: بستر کرسی‌های آزاد اندیشی باید بیش از گذشته در دانشگاه‌های استان بوشهر مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه باید فضایی ایجاد کند که جوان بتواند نظر و عقیده خود را بیان و زمینه عملی کرسی‌های آزاداندیشی را به خوبی فراهم کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر