جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۹۳
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۱۲ هزار دانش‌آموز استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر کرمی صبح شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: مهر، ماه پژوهش و دانایی است، چرا که آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت است.

وی افزود: در دو سال گذشته با همکاری مسئول ارشد استان و دهیاری‌ها و شوراها با همگرایی خوبی که صورت گرفت توانستیم گام‌های بهتر و سریع‌تری را در تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اجرای این طرح موجب رشد خوبی در دو بخش کنکور سراسری و میانگین معدل دانش‌آموزان در استان بوشهر شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند تاثیر خوبی در ارتقاء کیفیت آموزشی داشته باشند، افزود: توسعه مدارس غیر انتفاعی و کمک بخش خصوصی می‌تواند تاثیر خوبی بر نظام آموزشی استان داشته باشد و کیفیت آموزشی را دگرگون کند.

کرمی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اساسی ما در استان نیروی انسانی است، بیان کرد: از نمایندگان استان تقاضا می‌شود در این زمینه برای ارتقاء کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان را حمایت کنند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید فعالیت‌های خوبی در راستای ارتقای نظام آموزشی شده است اما این پیشرفت بدون پشتکار دانش آموزان و معلمان محقق نمی‌شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: دانش آموزان موتور محرک توسعه پایدار در هر جامعه هستند در همین راستا باید توجه ویژه ای به این قشر داشته باشیم.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم، بیان کرد: شعار امسال با تاسی از این ایام «در سایه حسینی، در مهر علم و امید، با اقتصاد و دانش، با اشتغال و تولید» تعیین شده است.

کرمی افزود: امروز ۲۱۲ هزار دانش آموز در ۹ هزار و ۴۹۶ کلاس درس در قالب ۲ هزار و ۲۲۴ مدرسه با ۱۴ هزار ۱۴۷ فرهنگی سال تحصیلی را در استان بوشهر آغاز کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر