يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۳۷۸۰۰
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستن عسلویه گفت: با شناسایی یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق در محور خروجی شهرستان عسلویه محموله پوشاک قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه، با بیان اینکه مبارزه با قاچاق در عسلویه اجتماعی محور شده اظهار داشت: مبارزه با قاچاق در عسلویه اجتماعی محور شده که تعامل گسترده مردم در این طرح قابل تحسین است.

وی از اشرافیت پلیس در برخورد با متخلفان خبرداد و  تصریح کرد: رصد پلیس برای کشف تخلف به ویژه قاچاق کالا شبانه‌روزی است به‌گونه‌ای که فضای این شهرستان برای افراد متخلف ناامن است.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با بیان اینکه  تمام محورهای مواصلاتی و مناطق مختلف شهرستان عسلویه تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد از توقیف خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی عسلویه پس از کسب اطلاعات لازم مبنی بر بارگیری کالای قاچاق، با کنترل محورهای خروجی شهرستان، یک دستگاه وانت نیسان را شناسایی و متوقف کردند.

صالحی با اشاره به کشف بیش از 2.5 هزار ثوب انواع البسه قاچاق افزود: در بازرسی از این خودرو، دو هزار و550 ثوب انواع پوشاک فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این ارتباط دو نفر دستگیر و به همراه خودرو و کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی عسلویه قرار گرفتند.

وی، به وارد شدن صدمات قاچاق به زیرساخت‌های اقتصادی و معیشتی پرداخت و افزود: قاچاق کالا نه تنها به حوزه سلامت، اشتغال، تولید و اقتصاد خسارت وارد می‌کند بلکه به معیشت جامعه صدمه می‌رساند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر