پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۸۸۷
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی استان بوشهر گفت:در روستاها باید به سطحی برسیم که بهترین و ‏با کیفیت‌ترین خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی در حوزه سلامت به مردم ارایه شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری در جمع صمیمی و معنوی عزاداران حسینی در روستای محمدصالحی شهرستان گناوه، اظهار داشت: حرفه ما دنبال‌کردن مسائل بهداشتی و سلامت مردم در همه سطوح و البته پشتیبانی و فراهم کردن زیرساخت‌های ارتقاء خدمات حوزه ‏سلامت است.‏

وی افزود: کمبودها هرگز قابل انکار نیستند اما تمام توان ما برای بهترشدن سطح کیفیت خدمات بهداشتی ‏درمانی است و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی استان بوشهر با ذکر خاطراتی از سال‌های آغازین خدمت خود در روستای محمدصالحی شهرستان گناوه، بیان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه در روستاها مردم روستا، ‏فرهنگ، دانش و سطح تفکر آن‌ها است که موجب شده مردم همواره برای پیشرفت محل زندگی خود در صحنه حاضر باشند.

وی ادامه داد: ‏تلاش، اراده و همّت چندین ساله اهالی روستای محمدصالحی به منظور ارتقا سطح سلامت و کیفیت زندگی در این روستا  ‏الگویی مثال‌زدنی است.

کشمیری با ابراز امیدواری برای ارتقا کیفیت خدمات حوزه سلامت در روستاها بیان کرد: آروزمندیم هر روز شاهد ‏و ناظر خبرهای خوشحال‌کننده از پیشرفت‌ها و بهبود سطح زندگی اهالی مهربان روستاهای استان بوشهر باشیم.‏

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منظور بازدید از خدمات بهداشتی درمانی و شرکت در مراسم عزاداری ‏سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) به روستای محمدصالحی شهرستان گناوه سفر کرد و پس از آن با حضور در ‏حسینیه خان بندر ریگ در جمع عاشقان اهل بیت به عزاداری پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر