پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۸۹۰
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: رئیس استاندارد شهرستان گناوه از پلمب یک جایگاه غیراستاندارد سوخت سی‌ان‌جی در این شهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، قدرت‌الله شاهین‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه پلمب یک جایگاه‌ غیراستاندارد سوخت در گناوه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای جلوگیری از هرگونه پیش‌آمد و حادثه در جایگاه‌های عرصه سوخت، نازل‌های عرضه سوخت به همراه سایر تجهیزات موجود در جایگاه‌های عرصه گاز، بنزین سوپر و بنزین معمولی تحت آزمون دوره‌ایی استاندارد قرار می‌گیرند.

وی با اعلام این که هدف حفظ سلامتی مردم و محیط پیرامونی جایگاه‌های عرصه سوخت است، افزود: در این بازرسی‌ها سعی می‌شود مشاهدات و جواب آزمایش‌های انجام شده در اختیار مسوولان این جایگاه‌ها قرار گرفته و در صورت داشتن نقص، فرصتی مشخص جهت تعمیرات و رفع عیوب ارائه شود.

 رئیس استاندارد شهرستان گناوه تصریح کرد: در این راستا و پس از بازدید میدانی و انجام آزمایش‌های لازم، دو جایگاه ارائه سوخت سی ان جی که هر دو متعلق به شهرداری بندر گناوه بودند، فاقد استانداردهای لازم تشخیص داده شد و تذکرات کتبی به این دو مکان عرصه سوخت برای رفع عیوب داده شد.

شاهین‌زاده یادآور شد: متاسفانه در طی مدتی که مقرر به اصلاح عیوب بودند کار خاصی توسط شهرداری بندر گناوه انجام نشد که با توالی زمانی هر دو این جایگاه‌ها پلمب شدند.

رئیس استاندارد شهرستان گناوه بیان کرد: تا رفع موارد ابلاغی و استاندارسازی لازم، امکان از سر گیری فعالیت این دو جایگاه وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر