جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۰۹۲
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر کرمی اظهار داشت: مرحله دوم طرح مهر عاطفه‌ها در  ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر اجرا شده است تا مشکلات دانش‌آموزان نیازمند استان رفع شود.

وی از تلاش برای رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان محروم و نیازمند خبر داد و اضافه کرد: کمیته امداد استان بوشهر در حل مشکلات دانش‌آموزان مددجو تلاش ویژه‌ای دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد:‌ در راستای اجرای طرح جشن عاطفه‌ها با شناسایی دانش‌آموزان محروم، نیاز تحصیلی این دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر با مشارکت مردم تامین شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز اظهار داشت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شد.

احمد لطفی بیان کرد: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده در مدارس شهرها و روستاهای استان بوشهر در سال تحصیلی جدید با مشارکت همه جانبه مردم از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار شدند که سبب خوشحالی مردم نوع دوست استان بوشهر شد.

وی با اشاره به توزیع  ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان بوشهر افزود: این پاکت‌ها در همه مدارس توزیع شده که امروز در مرحله دوم جشن‌ عاطفه‌ها  جمع آوری و هدایای مردم بین دانش‌آموزان شناسایی شده توزیع می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر