دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۱۲۱
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: کاهش میزان بیکاری در این استان که هم اکنون 11 درصد اعلام شده، نیازمند توسعه تعامل بخش های خصوصی و دولتی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد عبادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: در سال گذشته پنج نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و در سال جاری سه نشست در استان بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: برای رونق وضعیت بنگاه های اقتصادی این استان باید بخش خصوصی از طریق تعامل و هم فکری با بخش دولتی برای رسیدن به یک افق روشن در آینده نزدیک برنامه ریزی کنند. 

عبادی تاکید کرد: حل مشکلات بخش خصوصی نیازمند برگزاری منظم و مستمر نشست هایی با حضور نمایندگان بخش دولتی است که در این ارتباط باید تقویم برگزاری چنین نشست های تدوین شود.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با تاکید بر ضرورت کمک به حل مشکل بیکاری در سطح استان بوشهر اظهار داشت: کمک به ایجاد اشتغال به نوعی کمک به سلامت جامعه است از این رو حل مشکل بیکاری نیازمند توجه بیش از پیش است.

وی بیان کرد: بخشی از نیروی بیکار جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که با توجه به اینکه فاقد مهارت هستند باید زمینه آشنایی و تسلط آنها به مهارت های حوزه کاری فراهم شود.

عبادی اظهار داشت: اتاق بوشهر برای حل مشکلات بخش خصوصی بصورت تشکل استقبال کرده و آماده هرگونه حمایت از تشکل هاست.

وی گفت: برای حل مشکلات مالیاتی واحدهای اقتصادی بزودی دوره های آموزشی تخصصی رفع ابهام در زمینه مسائل مالیاتی، تنظیم اظهار نامه و غیره به میزبانی اتاق بازرگانی بندر بوشهر برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر