شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشکلات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور علیرضا رئیسی در نشست با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه بررسی شد.به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا رئیسی در نشست با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مهمترین و کلیدی‌ترین واژه در برخورد با بازنشستگان و پیشکسوتان مسئله تکریم است که باید به خوبی انجام شود.وی ادامه داد: در تمام دنیا شروع بازنشستگی افراد همراه با برنامه‌های خاصی است که از قبل دولت‌ها پیش‌بینی کرده‌اند و افراد نه تنها دوران تکریم بلکه دوران بازنشستگی را بدون دغدغه و گرفتاری سپری می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۲۴
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: مشکلات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور علیرضا رئیسی در نشست با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه بررسی شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا رئیسی در نشست با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مهمترین و کلیدی‌ترین واژه در برخورد با بازنشستگان و پیشکسوتان مسئله تکریم است که باید به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: در تمام دنیا شروع بازنشستگی افراد همراه با برنامه‌های خاصی است که از قبل دولت‌ها پیش‌بینی کرده‌اند و افراد نه تنها دوران تکریم بلکه دوران بازنشستگی را بدون دغدغه و گرفتاری سپری می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در کشور ما بعد از 30 سال خدمت در دوران بازنشستگی به دنبال رفع گرفتاری‌های مالی و مشکلات زندگی هستیم که این نشان از مشکل‌دار بودن سیستم بازنشستگی است و در سطح جامعه نیز شاهد نوعی کم‌رنگ شدن احترام به بزرگان هستیم.

رئیسی با اشاره به تفاوت مطالبات اعضای کانون بازنشستگان نسبت به دیگر اقشار جامعه اظهار کرد: این تفاوت ناشی از اطلاعات شما در خصوص انواع مشکلات دانشگاه است و در همین خصوص کانون می‌تواند در قالب سازمان مردم‌نهاد فعالیت‌های مهمی داشته باشد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان، اولویت به کارگیری و جذب فرزندان بازنشسته، فراهم آوردن امکانات ورزش‌های همگانی، دعوت از هیئت مدیره کانون در مراسم دانشگاه، مرتفع کردن پرداخت حقوق ماهیانه و بیمه عمر بازنشستگان خصوصاً در شهرستان‌ها، اختصاص فضای رفاهی خدماتی در کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس برای همراهان بیمار، استفاده از تجربیات مدیران بازنشسته و ارائه خدمات پاراکلینیکی در مرکز استان و شهرستان‌ها به بازنشستگان مطرح و بررسی شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر