جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۴۱۲
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: توسعه امکانات ورزشی در اولویت پالایشگاه‌ها، صنایع و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سکینه الماسی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی شهدای آبگرمک شهرستان جم با تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و تمامی ورزش دوستان اظهار داشت: ورزش به عنوان امری واجب است که امروزه با وجود مشکلات عدیده در بیماری‌های قلبی و عروقی، نیازمند توجه بیش از پیش به آن است.

وی با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی پرتحرک در توسعه و پیشرفت خاطر نشان کرد: نیروی انسانی،بعنوان برترین رکن عرصه‌های مختلف جامعه، نیازمند افرادی سالم و با نشاط است که بتواند با توان مضاعف به کار و تلاش و سازندگی بپردازد و یادآور مثال عقل سالم در بدن سالم است.

الماسی با بیان اینکه شهرستان‌های جنوب استان بوشهر سرشار از استعدادهای ورزشی است افزود: اگر استعدادهای ورزشی شناسایی و با واگذاری امکانات به درستی تربیت شوند قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و شاهد درخشش آنها در رقابت‌های بین المللی و  ملی هستیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با بیان اینکه در گذشته نسبت به روستاهای پایین دست بخش مرکزی شهرستان جم کمتر توجه شده است گفت: امروز بسیار خوشحالم که با افتتاح سالن ورزشی شهدای آبگرمک در کنار سایر پروژه‌های ورزشی، جوانان مستعد این روستا و روستاهای اطراف از فضای مناسب برای پرورش جسم و روح خود بهره مند می‌شوند.

وی از آغاز به کار 2 پروژه ورزشی دیگر در جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: صبح امروز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی بیدخون عسلویه و روستای برکه چوپان کنگان کلنگ زنی شد که درآینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه با بیان اینکه توسعه امکانات ورزشی باید در اولویت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی قرار گیرد گفت: آلودگی‌های ناشی از حضور صنعت در جنوب استان بر سلامت افراد کم تحرک تاثیر گذار است و توسعه امکانات ورزشی در کنار توسعه ورزش‌های گروهی می‌توانذ ازگسترش بیماری‌ها جلوگیری کند.

الماسی تاکید کرد: امیداورم در آینده نزدیک با حمایت‌های وزرات نفت در قالب کمک به مناطق پیرامونی صنعت، شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های بیشتری در حوزه ورزش روستایی در چهارشهرستان جنوبی استان بوشهر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر