جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: 35 کارگاه اقتصادی در دشتی افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، سروان علی زارعی در نشست هماهنگی برگزاری اردوهای هجرت 3 در شهرستان دشتی اظهار داشت: اقدامات بسیار مهمی به منظور توسعه برنامه‌های بسیج سازندگی در شهرستان دشتی صورت گرفته است و شاهد خدمات دهی به مناطق محروم شهرستان هستیم.وی ادامه داد: اردوهای هجرت 3 سرفصل نوینی در توسعه برنامه‌های سازندگی است و نقش بسیار مهمی در توسعه نقاط محروم و رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته دارد.
کد خبر: ۳۸۵۰
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: 35 کارگاه اقتصادی در دشتی افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، سروان علی زارعی در نشست هماهنگی برگزاری اردوهای هجرت 3 در شهرستان دشتی اظهار داشت: اقدامات بسیار مهمی به منظور توسعه برنامه‌های بسیج سازندگی در شهرستان دشتی صورت گرفته است و شاهد خدمات دهی به مناطق محروم شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: اردوهای هجرت 3 سرفصل نوینی در توسعه برنامه‌های سازندگی است و نقش بسیار مهمی در توسعه نقاط محروم و رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ادامه داد: در سال گذشته 65 نفر در ارودهای جهادی 7 روزه شرکت کرده اند که بیشتر آنها در مناطق زلزله زده بخش شنبه و طسوج بودند.

هشت تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان دشتی اعزام شد

زارعی افزود:در این مدت 340 نفر در طرح هجرت سه و هزارو69 نفر در ارودهای یک روزه حلقه ای صالحین شرکت کردند و یک‌هزار و184 دانش آموز نیز در روستاهای محروم خدمات عام المنفعه انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هشت تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام شده است افزود:در مدت یاد شده 527 ویزیت رایگان در بین روستائیان صورت گرفته است.

زارعی ادامه داد:در بخش اقتصاد مقاومتی نیز 35 کارگاه اقتصادی مورد بهره برداری قرار گرفته که بیش از یکصد نفر اشتغال بوجود آورده است و در این زمینه 580 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و 430 نفر آموزش دیده اند.

منبع: مهر
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر