يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۵۰۹
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای و انهدام باند سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ رضا اسماعیلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم در راستای مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت‌ها به خصوص سرقت موتورسیکلت اقدامات وسیع و گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌ها و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم شامل فیلم و عکس از سارقان در حین سرقت ، موفق به شناسایی رئیس باند به هویت «ح.ن» شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: سرکرده باند سرقت در بازجویی‌های اولیه به هشت فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی سه نفر سارق دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای سارقان در یکی از شهرهای اطراف شهرستان دیلم و هماهنگی با مقام قضایی و صدور نیابت، در عملیاتی آنها را دستگیر و برای انجام بررسی‌های بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: متهمان پس از مراجعت به پلیس آگاهی در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده، به ارتکاب هشت فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یکدیگر اعتراف کرده که با بازسازی صحنه سرقت‌ها، موتورسیکلت‌های مسروقه به مالباختگان تحویل شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: متهمان به دستور مرجع قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست تا در مواقعی که از محل کار و مغازه و منازل در حال ساخت خارج می شوند از وسایل بازدارنده و قفل های مناسب استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر