دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور، روز جمعه ـ 12 آبان ماه 1396 ـ به کار خود پایان داد و البته غرفه هفته نامه «به فکرشهر» به مدیرمسوولی نرگس محمدزاده فرد نیز به عنوان یکی از غرفه های فعال نمایشگاه معرفی شد...
کد خبر: ۳۸۶۷۳
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور، روز جمعه ـ 12 آبان ماه 1396 ـ به کار خود پایان داد و البته غرفه هفته نامه «به فکرشهر» به مدیرمسوولی نرگس محمدزاده فرد نیز به عنوان یکی از غرفه های فعال نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، بر اساس اعلام ستاد نمایشگاه، در گروه نشریات استانی و منطقه‌ای، غرفه هفته نامه «به فکرشهر» به عنوان یکی از رسانه های فعال در بین رسانه های استانی و منطقه ای انتخاب شد.

هفته نامه به فکرشهر که نخستین شماره ی خود را در اسفندماه 1393 و در قالب ماهنامه منتشر کرد، پس از گذشت یک سال از انتشار موفق شد مجوز انتشار هفته نامه را دریافت کند.

این نشریه، در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات ـ سال گذشته، 95 ـ به عنوان تنها هفته نامه و پایگاه خبری تحلیلی از استان بوشهر و به عنوان نخستین رسانه ای که دفتر مرکزی اش در برازجان است، در نمایشگاه حضور یافت و امسال که دومین سال حضور خود در نمایشگاه را سپری می کرد، موفق شد به عنوان یکی از غرفه ی فعال در بخش استانی و منطقه ای معرفی شود.

همچنین غرفه روزنامه پیام عسلویه از استان بوشهر نیز در این بخش به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

نظرات بینندگان
مطبوعات واقعی و مردمی،
|
-
|
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
مطبوعات واقعی و مردمی، مطبوعاتی است که بازتاب واقعی خواسته ها و نیاز های ضروری و روزانه مردم عادی باشد و، رسانه ای ازاد مستقل غیر وابسته. زبان رسا و گویای مردم و منعکس کننده مسائل و مشکلات آن ها، نه سخنگوی دولت ها و ارگان رسمی و یا غیر رسمی این و ان جناح. آیینه شفاف و بی غبار چامعه و بازتاب دهنده نارسائی ها و کجروی ها و منتقد شجاع و جسور، نه مجیز گو و مداحی مکتوب و تعریف و تمجید کننده مقامات در قدرت
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر