جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ یادداشت ارسالی خوانندگان خطاب به رییس دانشگاه آزاد بوشهر:
فکرشهر: از اطاله کلام عذر تقصیر دارم اما از عملکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان بیم آن را داریم که امور و احوالات را به جایی برساند که بیت شعر ذیل به ذهن همگان متبادر شود و همانا آن روز، روز افول ماست: «از طلا بودن پشیمان گشته ایم/ مرحمت فرموده ما را مس کنید»...
کد خبر: ۳۸۷۴۷
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: قریب به ۲ سال پیش که آن مطالب، حرف ها، حدیث ها، مقالات، تحلیل ها و نقدها بر عملکرد مدیریتی دانشگاه آزاد واحد دشتستان (برازجان) مطرح گردید، اگر کسی می گفت که دو سال دیگر نه تنها مشکلات موجود حل نخواهد شد بلکه حاصل تمام فداکاری ها و تلاش های دلسوزان و ساعیان عرصه ی علم و فرهنگ دشتستان در پستوی اتاق مدیران دانشگاه آزاد واحد برازجان رنگ می بازند و تلاشی درخور برای تبلور و رشد اولین دانشگاه شهر برازجان نمی شود، بی شک می گفتیم که یا او از شهر دیگر آمده و آرمان های ترقی خواهانه ی دشتستانی را ندارد و یا اینکه ماموریتی برای دلسردی از جانب اشخاصی خاص دارد و می‌خواهد در مجموعه بدبینی را القا نماید؛ اما امروز در نهایت ناباوری شاهدیم که اکثر آمال و اهداف و آرمان ها را باید در واحدهای به مراتب کوچکتر از واحد دشتستان شاهد باشیم و به منصه ی ظهور رسیدن آن‌ها را به خاطر اهمال مدیران دانشگاه بیخیال شویم و واحدهای دیگر با درجات به مراتب کم تر بشوند الگو و مرادمان.

بهتر است روی سخنم با جناب آقای دکتر عبداللهی باشد که دلسوزی ایشان بر همگان مبرهن است.

جناب آقای عبداللهی

می‌دانیم که این روزها به واسطه ی سکانداری دانشگاه آزاد مرکز استان چقدر گرفتارید، اما چاره ای دیگر جز بیان برخی مشکلات با جنابعالی نمانده است.

جناب آقای دکتر

اجازه دهید از امیدواری هر ساله در نقل مکان کردن به ساختمانی آغاز کنیم که در قامت و قواره ی نام دانشگاه آزاد باشد.

*همگان می دانیم که جذب اعتبار در شرایط کنونی کشور برای واحدهایی در سطح دشتستان همچون عبور شن از ساعت شنی است و گاه سخت‌تر.
حال که ساختمان های مجتمع جدید آموزشی با آن وسعت مثال زدنی تا این مرحله از پیشرفت فیزیکی رسانده شده است، چرا باید شاهد تاخیر و توقف یک ساله در ادامه روند ساخت آن بوده و مستهلک شدن آن را نظاره گر باشیم؟
البته لازم است معروض دارم که نه تنها مجتمع جدید، بلکه اکثر فعالیت های عمرانی دانشگاه دشتستان در حال میل به سمت صفر می باشند.

*همگان می دانیم که حمایت از نخبگان از وظایف ذاتی نهادهای دانشگاهی است؛ برخی مواقع با جذب و برخی مواقع با هدایت آنها به سمت مجراهای خاص که بتوان از توان آنها به بهترین نحو ممکن در جهت اعتلای هرچه بیشتر استفاده برد.
این مهم نه تنها جایگاه واقعی خود را در واحد دشتستان به دست نیاورده، بلکه در برخی موارد شاهد تسویه حساب برخی از اعضای هیات علمی و حق التدریس با سابقه و مورد وثوق دانشجویان این دانشگاه نیز بوده ایم، در حالی که یکی از معیارهای تعیین سطح کیفی و بار علمی هر واحد دانشگاهی اعضای هیات علمی و اساتید باتجربه حق التدریس آن واحد می باشد.

*همگان می‌دانیم درآمد پایدار در هر دستگاهی باید به عنوان یکی از رئوس هرم برنامه‌ریزی قرار گیرد.
نظر به این که ابعاد فعالیت دانشگاه های آزاد اسلامی نسبت به سایر دانشگاه ها دارای وسعت بیشتری می باشد، این موضوع جهت پایداری هرچه بیشتر به واسطه سابقه درخشان دانشگاه های آزاد از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.
شرکت های دانش بنیان می توانند به عنوان بال معاضدتی در هر مجموعه‌ای از جمله دانشگاه ها ورود داده شوند و این موضوع را به سرانجام برسانند و فرموده رهبر معظم انقلاب مؤید این موضوع است که ایشان فرمودند: «شرکت‌های دانش‌بنیان هم علمند، هم اقتصادند»، اما متاسفانه هیچ حمایتی از طرح های دانش بنیان در واحد دشتستان صورت نگرفته تا با جذب سرمایه‌گذار بتوان هم گرهی از مشکلات منطقه ای را گشود و هم در اقتصاد دانشگاه مؤثر افتد.

*همگان می‌دانیم که دانشگاه دشتستان یکی از پیش‌قراولان حرکات علمی و فرهنگی در دهه ی گذشته بوده است و می توانست در همان جایگاه و شاید بالاتر از آن نیز قرار داشته باشد، لیکن فعالیت‌ها و سیاست های اخیر دانشگاه مدتی است ذهن ها را درگیر این موضوع کرده که آیا از دست دادن چندین رشته ی کارشناسی ارشد (که می‌بینیم دانشگاه های دیگر برای به دست آوردن همان رشته ها چه تقلا هایی که نمی کنند) در راستای همان رشد و حرکت رو به جلو است یا باز هم باید شاهد از دست دادن بقیه داشته هایمان باشیم؟
بگذریم از این که مدتی است عطای اضافه شدن رشته های جدید را نیز به لقایش بخشیده ایم.

*همگان می دانیم که دانشگاه آزاد واحد دشتستان در دو سال پیش تا به امروز دارای افت محسوس تعداد دانشجو شده است، درصدی اندک از این تعداد به واسطه ی شرایط کلی حاکم بر دانشگاه هاست اما درصد عمده‌ای از آن به دلیل ضعف های موجود مدیریتی واحد است؛ آنجا که به زعم بسیاری نیاز به تدوین راهبرد جهت اصلاح است خلا وجود دارد.

چه بخواهیم و چه نخواهیم، رقابت جهت جذب دانشجو در تمامی شهرها علی الخصوص شهرهای دارای پتانسیل محدود در بین واحدهای دانشگاهی به وجود آمده و آنی موفق تر است که آنی به نظاره ننشیند و با برنامه های مدون و کاربردی و بالابردن سطح کیفی و امکانات خود در جلب رضایت و حضور دانشجویان بالقوه بکوشد و حتی به هم افزایی نیز تفکر نماید؛ رسیدن به این مهم در شعار نیست، باید عملگرا بود، باید با استقلال عملی که برای واحدهای زیرمجموعه تعریف می‌شود زمینه را برای جذب هرچه بیشتر دانشجو و به تبع آن هیات علمی مهیا نمود.

و بالاخره همگان می دانیم که دانشگاه محیطی برای رشد و تعالی دانشجویان در عرصه های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که به صورت کار گروه در قالب انجمن ها و تشکل های دانشجویی شکل می گیرد، ولی متاسفانه از این پتانسیل در این دو سال اخیر در این واحد دانشگاهی استفاده ی کافی و وافی نشده و حتی بسیاری از دانشجویان فعال و خوش فکر به دلیل سخت گیری در انجام امور اداری قید فعالیت های دانشجویی که نبض دانشگاه ها با این فعالیت ها می تپد را زده اند.

دکتر عبداللهی ارجمند

از اطاله کلام عذر تقصیر دارم اما از عملکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان) بیم آن را داریم که امور و احوالات را به جایی برساند که بیت شعر ذیل به ذهن همگان متبادر شود و همانا آن روز، روز افول ماست:

«از طلا بودن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید»

نام محفوظ

نظرات بینندگان
دانشجوي برازجوني
|
-
|
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
از وقتي كه من اومدم تو دانشگاه آزاد برازجون هر ترم گفتن ترم بعدي ميريم ساختمون جديد و لي متاسفانه هيچ وقت نرفتيم. ميخواستم به آقاي دكتر يحيايي بگم يه مدير وقتي يه كاري رو نميتونه انجام بده نبايد قول اون رو بده و بعد توش گير كنه . به هر حال اميدوارم بالاخره يه مديري بياد كه بتونه اونجا رو راه اندازي كنه و با توجه به اطلاعاتي كه من دارم اونجا هنوز راه دسترسيش هم آماده نيست و هماهنگي هم با شهرداري براي اينكار انجام نشده.
مدرس دانشگاه آزاد دشتستان
|
-
|
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
مسئولان محترم فکر شهر با توجه به اینکه مجموعه ی شما یک رسانه ی فعال در استان است و حتی به شخصه شمارا در نمایشگاه مطبوعات هم مشاهده نمودم و همواره تحلیل های شما را منصفانه میدانم لازم میدانم مواردی به شهر ذیل در تایید نوشته ی مذکور ذکر کنم.

1-این سوال همه ی اساتید و دانشجویان واحد دشتستان میباشد که چرا علی رغم تحویل قطعیه صد در صد ساختمانهای موجود و پیشرفت قریب به 60 درصدی محوطه در دوران مسی قبل (مدیریت قبلی) حاصل نگردیده و وارد دوران طلایی نگردیده ایم

2-کلیه ی رشته ها در دوران مدیریت مس بر طلا (مدیریت قبلی)تصویب و راه اندازی گردیده به نحوی که در مدت کوتاهی تعداد رشته های دکترا و کارشناسی ارشد بالغ بر 1- رشته گردید که متاسفانه پرداوطلب ترین و لوکس ترین رشته های موجود نیز به دلیل بی توجهی توسط مرکز که البته خوشایند سایر واحدها نیز شد حذف گردید.

3-سایر موارد گفته شده بی شک درد دل پنهان و آشکار دانشجویان،کارکنان،اساتید هیات علمی و حق التدریس و مردم شریف دشتستان بزرگ می باشد 

مواردی از قبیل :کاهش شدید دانشجو

کاهش شدید در آمد 

کاش تعداد اعضای هیات علمی نسبت به سالهای قبل که رکن اساسی هر سیستم آموزشی را تشکیل میدهد ؛مواردی از این قبیل میباشد.

ضمن تشکر از آن رسانه ی هوشیار و با توجه به ریز بینیهای موجود در مقاله ی مذکور.بیش از این اطاله ی کلام نمی نماید و آرزوی توفیق روز افزون کلیه ی دست اندرکاران آن رسانه را دارد
مدرس دانشگاه آزاد
|
-
|
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
سلام 

سپاس از تحلیل شما

من فکر می کنم مدیر فعلی اسیر سیاسی بازی با تیم مدیریت قبلی شده اند و دانشگاه آزاد دشتستان را به این حال و روز دچار کرده اند. این نظر شخصی بنده مطابق با مشاهدات است. به امید اینکه مدیر محترم به فکر دشتستان و دانشگاه آزاد تحت مدیریت خود باشند. 
کارمند دانشگاه
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
با سلام

من فکر میکنم بی انصافی است که همه خدمات را نبینیم خدماتی مثل فعالیت کمیته انظباطی کارکنان که بسیار منظم و دقیق تشکیل میشد.یا در مورد دانشجویان و اساتید منتقد و سختگیری به برنامه های دانشجویی و در کل  ایجاد حالت سکون مطلق در دانشگاه من بعنوان کارمند دانشگاه خواهش میکنم اگر دسترسی دا رید این امارها را نسبت به قبل  مقایسه کنید.ممنون
دانشجو
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
سلام

من از اقاي دكتر عبدالهي خواهش ميكنم استثنا اينجا منطقه اي عمل كنند با توجه كه خودشان دشتستاني هستند و مارا نجات دهند خسته شديم از اين كه به هر بهانه با ما بر خورد ميشود وطبق گفته هاي كاركنان همه چيز در دست ريئس و يكي از كاركنان واحد كه همه ميدانند ميباشد
هيات علمي دانشگاه
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
ما اعضاي هيات علمي در دوسال گذشته هميشه دل نگران وضعيت اشتغالمان بوديم چون كه هيچكس اقدامي عملي براي امنيت شغلي ما و كار كنان بر نميدارد و با توجه به  اين كه دانشگاه دانشجو محور ميباشد اگر اين وضعيت ادامه يابد عملا راهي به جز كاهش اعضاي هيات علمي و كار كنان وجود نخواهد داشتدر گذشته حداقل در طول سال چندين رشته به مجموعه ي رشته هاي واحد اضافه ميشد كه در اين دو سال به صفر رسيده
دانشجوي مهندسي
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
سال گذشته يك بنر از عملكرد واحد به صورت تصويري ديدم به گمانم حدود٢"تصوير در آن بود با توضيحات مربوطه كه در كمال تعجب همه ي تصاوير از عملكرد ١٥ماهه(در آن زمان) مربوط ميشد به نشست و جلسات عمومي و معمول دانشگاه حالا واقعا ما چه انتظاري ميتوانيم داشته باشيم از چنين رييسي حتي عكسشم هم هنوز دارم ولي امكانش نيست بفرستم
بوتيمار
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
فكر شهر عزيز 

نوش دارويي و بعد از مرگ سهراب آمدي

بي وفا حالا كه من افتاده ام از پا چرا

اگر چه دير است و واحد دشتستان نفس هاي آخر را ميكشد ولي باز هم ممنون از گذارش شما شايد ساختمان هاي ساخته شده سلف سرويس ممتاز مسجد منحصر به فرد شهر برازجان و بسياري موارد ديگر در محل جديداز نابودي در امان بماند
بیطرف
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
سلام

من فقط دلم میخاد اقای بحیایی خودش بیاد بگه که واقعا این کامنتها درست است یا خیر.اگه درست میگن باید خود ایشان همین امروز استعفا بدهند.که اگر این کار را کنند خود یک اموزش مدیریتی است.
دانشجوی واحد برازجان
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
ززحمات ریاست وهمکاران دکتر یحیایی در واحد دشتستان بسیار ارزشمند است.ایشان با اخلاق و جدیت و قانون در دو سال اخیر موفقیت های زیادی برای واحد دشتشتان کسب کردند که باید قدردان زحمات وی باشیم.
دانشجو
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
تازمانیکه انتصابات بجای اینکه براساس شایستگی باشدبامیزان وابستگی به سهمیه وتعلق خاطربه ....سنجیده شودتوقع بیش ازاین داشتن اشتباه است
عبدالله
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
سلام، هنوز دکتر یحیایی نمیتونه کلاس خودش اداره کنه چطور میتونه دانشگاه آزاد دشتستان بزرگ اداره کنه، آقای دکتر عبداللهی به داد دانشگاه برسید یه فکری کنید از شما عاجزانه تقاضا میکنم 
دانشجوی انصرافی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
سلام.

دستتون درد نکنه بابت  گفتن واقعیتها من و خیلی از دوستانم انصراف دادیم در ترم دوم قبولی در واحد دشتستان چون  قبلا وقتی پول شهریه را نداشتیم یه مقدار کم پرداخت میکردیم بقیاش ام به مرور میدادیم ولی اقای ریس جدید یک بگیر و ببندی را انداخت که ما انصراف دادیم رفتیم اهرم.
یکی از کارمندان دانشگاه
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
سلام

میثم سی:
جناب آقای دکتر یحیایی

مدیریت شما توی این مدت دوسال خالی از نقاط مثبت نبوده ولی متاسفانه این نقاط مثبت رو با تصمیماتی احساسی و غلط در برخی مواقع از بین بردین.

رضایت از عملکرد یه مدیر رو یا باید از کارکنانش پرسید و یا از ارباب رجوعش که توی دانشگاه همون دانشجوها هستن.متاسفانه عملکرد شما توی این مدت نه تنها موجب نارضایتی دانشجوها از سختگیری بی مورد اساتید و انصرافشون از این دانشگاه و رفتن به دانشگاههای همجوار شد بلکه  نارضایتی و بی انگیزگی  رو توی کارکنان این دانشگاه بوجود آورد.نمیخوام وارد جزئیات مشکلات این دانشگاه بشم چون خیلی از این مسایل ضرورتی نداره که برای عموم مردم گفته بشه و باید توی خانواده دانشگاه حل بشه ولی این رو هم باید بدونیم که هر انسان خوبی لزوما نمیتونه مدیر خوبی باشه.ما از جناب دکتر قیصری هم گلایه ای داریم که چرا مدیری قویتر رو برای این مجموعه انتخاب نکردن و در واقع شتاب دانشگاه رو برای اوج گرفتن توی نطفه خفه کردن.جناب دکتر یحیایی انسان شریف و استادی خوب هستن اما هرگز مدیری کارآمد نبوده اند و این رو بنده از عملکرد ایشون تو این دوسال عرض میکنم.

ما کارکنان دانشگاه آزاد برازجان صمیمانه و ملتمسانه از جناب دکتر عبدالهی میخواهیم که اگر قصد جابجایی روسای دانشگاه ها رو دارن کسی رو برای واحد دشتستان انتخاب کنن که قبلا جوابش رو توی مدیریتش پس داده باشه و اهل عمل باشه نه حرف،اهل کار باشه نه سخنرانی،خاکی و فروتن باشه نه دنبال خودنمایی و معروفیت،اهل تعامل و مشورت باشه نه خشک و خودرای ، برای اینکه این دانشگاه تشنه کاره و شرایط خیلی خوبی برای پیشرفت داره که متاسفانه همش بحالت توقف دراومده و نیاز به مدیر انقلابی و جهادی داره که این دانشگاه رو از این وضعیت در بیاره ،وگرنه گرفتن مجوز رشته و کارهای درآمد زا برای دانشگاه آزاد برازجان بسیار ساده است.

جناب دکتر عبدالهی

این کامنت رو بنده با ترس و لرز نوشتم،ولی اشکال نداره ،درد دل اکثر کارمندای این دانشگاه بود که میخواستم شما و همه مردم بدونن که همه چیز توی این دانشگاه گل و بلبل نیست و ما میتونستیم خیلی جلوتر از این که الان هستیم باشیم.به هرحال ما داریم توی این شهر زندگی میکنیم و شنیدن این حرفها و انتقادات راجع به دانشگاهمون واقعا برامون سخته و دوست داریم که این دانشگاه رشد کنه و افتخارش برای شهرمون باشه.
خدمتگزار دشتستان
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
باسلام خدمت جامعه دانشگاهي جناب دكتر يحيايي علي رغم ضررهاي ميلياردي كه به واحد دشتستان تحميل كردند نه تنها دو تشكل سياسي را تعطيل كردند بلكه نتوانستند تشكل جديدي را فعال نمايند و پويايي را از مهمترين دانشگاه دشتستان گرفتند اميدواريم فكري به حال واحد دشتستان شود و ديگر شاهد مديراني كه سابقه درخشان مديريتي ندارند و از مركز استان به دشتستان بزرگ تحميل ميشوند نباشيم.
دانشجوووو
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
احسنت بر جناب دکتر یحیایی که خیلی جامع و کامل پاسخ دادند
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
با سلام و عرض ادب.کاملا بی انصافی است که بدون کوچکترین اطلاعاتی  از دانشگاه مطالبی را عنوان کنیم.بنده  از نزدیک با عملکرد  دانشگاه آشنا هستم .پروژه های عمرانی تعطیل نیست و کارها در حال انجامه کافیه یه سر اونجا بزنید و از نزدیک ببینید که پیمانکار دارد کار می کند و تا یک ماهه دیگر تحویل مید هد.در سایر حوزه ها نظم وترتیب اداری و کاری کاملا مشهود است.لطفا یه کم انصاف داشته باشید.
کارمند
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
سلام. بهتر است در نقد انسانها منصف و اندکی خداترس باشیم. اقای دکتر یحیایی در مدت کوتاه ریاست خود بیش از تمامی سالهای گذشته در پیشرفت دانشگاه و بهبود وضعیت اسف بار و نابسامان قبلی، تلاش و همت ورزیده اند و با اخلاق نیک و قانونمندی به بهترین نحو مجموعه را مدیریت کرده اند.جهت استحضار عزیزان، واحد دشتستان مطابق آمار موجود، کمترین افت تعداد دانشجو را در دو سال گذشته در بین واحدهای استان داشته است. در خصوص انتقال به ساختمان جدید هم باید عرض کنم برنامه احداث ساختمان جدید در دوران مدیریت قبلی بدون سنجیدن جوانب امر و صرفا جهت برخی خواسته های مسئولین قبلی بنا نهاده شد . ایا اینکه رئیس فعلی شهریه دانشجویان را بی دلیل هدر نداده و بدون برنامه هزینه نمی کند جای ایراد دارد یا جای تحسین و تقدیر؟

اما در مورد فعالیت انجمن ها و فعالیت های علمی و پژوهشی، آمار مستند موجودنشان از افزایش چشمگیر این فعالیت ها در دو سال اخیر در واحد دارد و حتی موفق به کسب مقام های کشوری گردیده است.

پس نویسنده محترم به صرف خصومت شخصی و نرسیدن به خواسته های نامعقولتان، با آبروی دانشگاه شهرمان بازی نکنید و با غرض ورزی، مدیریت و مجموعه را زیر سوال نبرید.
دانشجو
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
با سلام اولا این مقام های رباتیک  توسط دانش آموزان دبیرستانی که بودجه نداشتند به اسم دانشگاه دشتستان گرفته شده و یک نفر دیگر که فقط پول میگیرد  و همراه آنها به مسابقات میرود که راهنمایی کند که جز این شهر و حتی استان نیست دوم سازه های ماکارونی هم یک دانشجوی دانشگاه شیراز که به همراه یکی از اساتید هیات علمی دشتستان به بوشهر رفت البته به همراه چند دانشجوی داخلی و مقام آورد در کل اینها که کارنامه نیست ما پتانسیل داخلی بیشتری داریم و....
شهروند
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
سلام. ای کاش در نقد دیگران اندکی جانب انصاف را رعایت کنیم و لااقل ذره ای خدا ترس باشیم.ریاست فعلی در دورا کوتاه مدیریت خود توانستند نابسامانی های تمامی سال های گذشته را سامان دهند و وضعیت اسف بار قبلی را بهبود بخشند و با عدالت و انصاف و تدبیر دانشگاه را اداره کنند. حال اینکه در هر مجموعه همواره عده ای هستند که به دلیل نرسیدن به اهداف نامعقولشان سعی در تخریب و حذف انسان های درستکار دارند تا موانع موجود بر سر راهشان را از بین ببرند. امید آنکه همشهریان هوشیار دشتستانی ام مانند همیشه حقیقت را از سخنان کذب تشخیص دهندو به صرف نوشته های غرض ورزانه، تلاش های اقای دکتر یحیایی را نادیده نگیرند.
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
با سلام
بنظر شما با توجه به عنوان مقاله که مدیریت پراگماتیسم (عملگرا ) میباشد و اینکه واحد دشتستان تاکنون فقط دو رییس داشته است با توجه به مطالب زیر بنظر شما کدامیک عملگرا هستنند.
الف) کارهایی که او(دهدشتی) کرد و این(نکرد).
او ۳۰۰۰۰۰ متر مربع ساخت و این نساخت.
او ۲۰ هکتار محوطه سازی کرد و این نکرد
او ۵۰ رشته اورد و این نیاورد
او ۴۰ عضو هیات علمی داشت و این ندارد
او دو تشکل دانشجویی مصوب و یک تشکل اساتید داشت و این نداشت
او قریب پنج هزار دانشجو داشت و این نداشت
او در شهر فعال بود و این نبود
ب)کارهایی که این (یحیایی)کرد و او (دهدشتی)نکرد
این دکوراسیون اتاقش را کامل عوض کرد و او نکرو
این ماشین صفر خرید و او نخرید
این کمیته های انظباطی و انتظامی را بسیار فعال کرد و او نکرد
این با کارکنان تند برخورد کرد و او نکرد
این دانشگاه را منزوی کرد و او نکرد
در پایان تشکر ویژه از فکر شهر تقاضا دارم عزیزان بگویند کدام عملگرا هستنند.
استاد دانشگاه دستستان
|
-
|
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
واحد دشتستان در دو سال اخیر موفقیت های متعددی در حوزه های مختلف کسب کرده و موفق ترین واحد دانشگاهی در حوزه های مختلف بوده است از آن جمله:

در حوزه عمرانی فعالیتهای محوطه سازی و تکمیل سایت جدید ۲۳ هکتاری خلیج فارس در طول یکسال گذشته تکمیل شده و انشالله در آذر ماه شاهد افتتاح سایت جدید خواهیم بود.

در وزه پژوهشی موفقیت های مهم در برگزاری همایش ها و کارگاههای تخصصی، کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات رباتیک و سازه های ماکارونی در این دو سال پیوسته انجام شده  که اخرین مورد نیز کسب عنوان نایب قهرمانی ربات جنگجوی واحد دشتستان در میان ۸۳ تیم در مسابقات رباتیک کردستان بوده است.

در عرصه جذب دانشجو با وجود اینکه امسال واحدهای دانشگاهی با کاهش چهل و پنجاه درصدی جذب دانشجو مواجه شدند ولی واحد دشتستان الحمدالله تقریبا با همان جذب دانشجو به اندازه مهرماه ۹۵ و براستقلال خوبی رو به رو بوده و الحمدالله در شرایط بسیار مطلوبیت نسبت به دیگر دانشگاهها قرار دارد.

در حوزه کیفیت خدمات آموزشی و دانشجویی و نظارت نیز در این دو سال بارها مورد تقدیر واقع شده و به عنوان موفق ترین واحد دستانی لوح تقدیر دریافت کرده است.

و البته این تلاش ها انشالله باید تداوم یابد و شاهد شکوفایی پیوسته آموزش عالی در دشتستان بزرگ باشیم. انشاالله...
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر