دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره ثبت واحوال شهرستان دشتی گفت: میزان ولادت در این شهرستان دریک سال گذشته 23.5 در هزار بود که بالاترین میزان دراستان بوشهر است.به گزارش فکرشهر، غلامرضا خواجه درجلسه پوشش وقایع حیاتی شهرستان دشتی افزود: میانگین میزان باروری و ولادت کشور 16 تا 18 نفر درهزار است این درحالی است که میزان باروری و ولادت در استان بوشهر 19.45 نفر درهزار است. وی یادآورشد: در سال گذشته 89 نفر دردشتی فوت شدند که 12.7 درصد نسبت به سال 91 کاهش دارد واین نشان از توسعه بهداشت ودرمان و امید به زندگی دراین شهرستان است.
کد خبر: ۳۸۷۷
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: رییس اداره ثبت واحوال شهرستان دشتی گفت: میزان ولادت در این شهرستان دریک سال گذشته 23.5 در هزار بود که بالاترین میزان دراستان بوشهر است.
به گزارش فکرشهر، غلامرضا خواجه درجلسه پوشش وقایع حیاتی شهرستان دشتی افزود: میانگین میزان باروری و ولادت کشور 16 تا 18 نفر درهزار است این درحالی است که میزان باروری و ولادت در استان بوشهر 19.45 نفر درهزار است. 

وی یادآورشد: در سال گذشته 89 نفر دردشتی فوت شدند که 12.7 درصد نسبت به سال 91 کاهش دارد واین نشان از توسعه بهداشت ودرمان و امید به زندگی دراین شهرستان است.

خواجه اضافه کرد: پارسال یکهزارو 105 ازدواج در این شهرستان به ثبت رسید که نسبت به سال 91 که یکهزارو 341 مورد بود 13.9 درصد کاهش نشان می دهد.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان دشتی ادامه داد: این شهرستان با 99.98 درصد ثبت پوشش وقایع حیاتی چهارگانه ازشهرستان های پیشتاز درثبت بموقع وقایع حیاتی است.

فرماندار دشتی گفت: ثبت بموقع وقایع حیاتی باعث ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و برنامه ریزی های مناسب واصولی درجامعه برای توسعه و تشخیص وتعیین نیازمندی ها خواهد شد.

غلامرضا مهرجو افزود: درزمیه ثبت تولد با توجه به این که بیشترتولدها در زایشگاه ها انجام می شود مشکل کمتری وجود دارد اما در زمینه ثبت بموقع فوت نیازمند همکاری و تلاش بیشتر شهرداری ها و دهیاران است.

مهرجو خواستارهماهنگی وتعامل بیشترمسوولان ذی ربط برای سرعت بخشیدن به ارایه آمارها و گزارش های لازم برای ثبت بموقع وقایع حیاتی درسطح شهرستان برای پوشش 100 درصد آن شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر