چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۶۵
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: برای ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله تیم جامعه پزشکی بوشهر متشکل از پزشک ، پرستار، دارو و تجهیزات پزشکی و آمبولانس به روستاهای سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش فکرشهر، مرادعلی فولادوند در گفت‌وگو با تسنیم، ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان را از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر دانست و اظهار داشت:پزشکان با حضور در مناطق محروم و دور افتاده به مردم نیازمند و محروم خدمات لازم انجام می‌دهند و نیازهای درمانی مردم را برطرف می‌کنند.

وی اشاره به برپائی درمانگاه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در روستای کره بند و روستاهای دهستان انگالی خاطر نشان کرد: این درمانگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف پزشکی اقدام به خدمات رایگان درمانی کرده‌اند.

فولادوند با اشاره به ارائه 10خدمات تخصصی پزشکی رایگان در مناطق محروم کره بند اظهار کرد: این پزشکان در رشته‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادراری، تغذیه، روانشناسی و دندانپزشکی به مردم روستای کره‌بند و روستاهای هم‌جوار خدمات ارائه کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: تمامی خدمات ارائه‌شده توسط این درمانگاه تخصصی ازجمله دارو رایگان بوده است، که طی مدت دو روز فعالیت این درمانگاه تعداد قابل‌توجهی از مردم روستای کره بند و روستاهای اقماری آن از خدمات ارائه‌شده استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 750 نفر از خدمات پزشکان در منطقه کره‌‌بند بوشهر استفاده کردند، خاطر نشان کرد:  در برپایی درمانگاه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در روستای کره بند و روستاهای دهستان انگالی، 250 نفر از پزشک عمومی ، 70 نفر از متخصص اطفال،  75 نفر از متخصص ارتوپد، 120 نفر از متخصص زنان و مامایی، 35 نفر از متخصص کلیه، 60 نفر از متخصص داخلی  و 180 نفر از کارشناس تغذیه، روانشناس و دندانپزشکی استفاده کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از اعزام تیم پزشکی از بوشهر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبرداد و تصریح کرد: برای ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله تیم جامعه پزشکی بوشهر متشکل از  پزشک ، پرستار، دارو و تجهیزات پزشکی و آمبولانس به روستاهای سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شد.

فولادوند بیان کرد: این تیم پزشکی به‌صورت سیار به هشت روستا که  برای بازسازی به سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر واگذارشده است خدمات به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه ارائه می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر