يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استان دردانشگاه های معتبر کشور کمترین سهم را دارد که این تکان دهنده است.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از مصطفی سالاری در آیین معرفی مسوول خانه ریاضیات بوشهر افزود: اکنون رتبه کنکور استان بوشهردر ردیف های آخر قرار دارد که امیدوارم با ایجاد کلاس های تقویت کنکور سال آینده شاهد ارتقای جایگاه این استان در کنکور باشیم و 12 پله صعود کند.
کد خبر: ۳۹۲۶
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استان دردانشگاه های معتبر کشور کمترین سهم را دارد که این تکان دهنده است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از مصطفی سالاری در آیین معرفی مسوول خانه ریاضیات بوشهر افزود: اکنون رتبه کنکور استان بوشهردر ردیف های آخر قرار دارد که امیدوارم با ایجاد کلاس های تقویت کنکور سال آینده شاهد ارتقای جایگاه این استان در کنکور باشیم و 12 پله صعود کند.

وی با بیان این که توجه به علوم پایه دانش آموزان امری ضروری است اظهار کرد: ریاضی، علوم تجربی و علوم پایه برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و درمسابقات، امتحانات و جشنواره های علمی آنان بسیار موثر است.

سالاری بیان کرد: وجه به اهداف بلند مدت نباید مسوولان آموزشی را از اهداف کوتاه مدت بازدارد و توجه به تقویت بینه علمی دانش آموزان برای ارتقای جایگاه استان بوشهردر کنکور سراسری امری لازم است که این مهم از امسال در استان بوشهر راه اندازی شده است.

استاندار بوشهر با بیان این که نیروی انسانی متخصص و توانمند به عنوان سرمایه اصلی استان بوشهر محسوب می شود گفت: برای به حرکت درآوردن چرخ توسعه این استان باید از هم اکنون برنامه ریزی شود.

وی خانه ریاضیات را یکی از راههای تقویت علمی دانش آموزان دانست و گفت: برای تجهیزو توسعه این مکان علمی حمایت های همه جانبه خواهیم داشت. 

استانداربوشهر افزود: خانه ریاضیات باید ضمن تقویت بنیه علمی دانش آموزان محل کشف استعدادها باشد و به امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته علمی مجهز شود تا بتواند در شکوفایی استعدادها موثرباشد.

سالاری بر راه اندازی دیگر خانه های علوم دربوشهر تاکید و اضافه کرد: راه اندازی خانه ریاضی بوشهر که به عنوان علوم پایه است زمینه تقویت علمی دانش آموزان را فراهم کرده که لازم است خانه های فیزیک و شیمی بوشهر ایجاد شود و در یک مکان تمرکز یابد.

وی برپایی جشنواره ها و مسابقات علمی بین دانش آموزان را از جمله رسالت این خانه دانست و گفت: خانه ریاضی نباید تنها جنبه درس داشته باشد بلکه باید مرکزی برای شکوفایی استعدادها، محل برگزاری جشنوارهای علمی و پژوهشی و مسابقات گوناگون آموزشی باشد.

دراین نشست طاهر یزدانپناه به عنوان مسوول خانه ریاضیات بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر