شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان از مسئولان ورزش استان بوشهر در توزیع امکانات ورزشی انتقاد کرد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه مغفرت و توبه است و باید از تمام لحظات این ماه عزیز برخوردار شویم.وی به 15 ماه رمضان سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: امام حسن(ع) شبیه‌ترین افراد از نظر صورت و سیرت و شرافت به رسول خدا(ص) بود و در صدقه دادن و کمک به مستمندان بسیار کوشا بود و باید این سیره در جامعه گسترش یابد.
کد خبر: ۳۹۳۲
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: امام جمعه برازجان از مسئولان ورزش استان بوشهر در توزیع امکانات ورزشی انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه مغفرت و توبه است و باید از تمام لحظات این ماه عزیز برخوردار شویم.

وی به 15 ماه رمضان سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: امام حسن(ع) شبیه‌ترین افراد از نظر صورت و سیرت و شرافت به رسول خدا(ص) بود و در صدقه دادن و کمک به مستمندان بسیار کوشا بود و باید این سیره در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: اکرام ایتام، طعام دادن، کمک به زندانیان غیرعمد و مشارکت در جشن گلریزان باید مورد توجه مردم شهرستان در هفته آینده قرار گیرد.

مصلح در ادامه به اهمیت شب‌های قدر اشاره کرد و با تاکید بر لزوم احیای این شب‌ها تصریح کرد: هر کس لیله‌القدر را احیا بدارد خداوند گناهانش را می‌آمرزد اگر چه به سنگینی کو‌ه‌ها و به بزرگی دریاها باشد.

وی به 20 تیرماه روز جهانی جمعیت اشاره کرد و گفت: توجه جدی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب نسبت به رشد منفی جمعیت لازم است و برخلاف سیاست‌های قبلی می‌طلبد که سیاستی اتخاذ کنیم که جمعیت جوان و پویا بیشتر شود.

امام جمعه برازجان به 21 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد اشاره کرد و افزود: این روز به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده و در شرایط کنونی، حجاب در واقع منشا آرمان‌های انقلابی ماست.

مصلح تاکید کرد: زنان در حریم حجاب می‌توانند به فعالیت‌های مفید و سازنده اجتماعی بپردازند و حجاب موجب حفظ زینت زنان و تحکیم بنیان خانواده می‌شود. کاهش مفاسد اجتماعی، رشد فضایل اخلاقی، حفظ ارزش و مقام زن و جلوگیری از نگاه شهوانی مردان از فواید حجاب و عفاف است.

امام جمعه برازجان در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام پرداخت و گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که در برابر دشمن نباید دچار خطای محاسباتی شویم و بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول و همگرایی قوای سه‌گانه تاکید کردند.

مصلح در ادامه به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات‌رسانی به افراد تحت پوشش بهزیستی و همچنین بهبود خدمات بیمه‌ای و سلامت باید مورد تاکید مسئولان این حوزه قرار گیرد و نباید کم‌کاری شود.

وی به 23 تیرماه روز همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام و رهبری انقلاب اشاره کرد و افزود: حماسه 23 تیرماه فتنه 78 را خنثی کرد و مردم دفاع جانانه‌ای از ولایت فقیه و نظام اسلامی داشتند.

امام جمعه برازجان به 26 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در واقع ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام است و همواره باید تقویت شود.

مصلح همچنین به هفته مالیات اشاره کرد و خواستار همکاری مردم در پرداخت مالیات برای کمک به اقتصاد کشور شد.

وی در بخش دیگر با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی گفت: این شخصیت برجسته در مناصب مختلف به نظام اسلامی خدمات زیادی ارائه کرده و باید یاد و نام ایشان را گرامی بداریم.

امام جمعه برازجان در ادامه با انتقاد از مسئولان ورزش استان بوشهر بیان کرد: دشتستان دارای ظرفیت‌های بالای ورزشی است و مسئولان ورزش استان باید به دور از تبعیض نسبت به توزیع عادلانه امکانات ورزشی در بین شهرستان‌ها اهتمام ورزند. مسئولان ورزش استان به دشتستان بی‌مهری می‌کنند و این سبب شده که ورزش دشتستان رشد و پیشرفت نکند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر