جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ آغاز تمرینات پرسپولیس برازجان؛
فکرشهر: چند روزی است که تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برازجان برای حضور در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور آغاز شده است. سری به تمرینات پرسپولیس زدیم تا از حال و هوای این تیم باخبر شویم...
کد خبر: ۳۹۴۳۲
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶

فکرشهر – حسین اسماعیل پور: چند روزی است که تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برازجان برای حضور در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور آغاز شده است. سری به تمرینات پرسپولیس زدیم تا از حال و هوای این تیم باخبر شویم. 

پرسپولیس امسال با جذب چند بازیکن جدید از جمله جواد قائدی، ناصر زیارتی، بهنام قناعت زاده(فیروزاباد) و هادی طیب(نفت امیدیه) و همچنین حفظ چند بازیکن فصل گذشته خود، از جمله حسین غلامی، رسول پورآزاد، محمد فرهمند، ایمان مرادی، مصطفی نجمی زاده و... در حال آماده سازی بوده و در اندیشه صعود به لیگ دسته دوم است و البته به گفته سرمربی تا چند روز آینده بازیکنان دیگری نیز به این تیم اضافه خواهند شد.

امین فتحی سرمربی تیم پرسپولیس در گفتگو با فکرشهر پیرامون پتانسیل تیم و امکانات لازم جهت صعود به لیگ دسته دوم کشور گفت: صعود به لیگ لیگ دسته دو یک سری ابزارهایی می خواهد که متاسفانه ما آن ها را در اختیار نداریم. 

وی افزود: برای صعود باید امکانات حداقلی داشت تا تیم و بازیکنان بتوانند در آسایش و با خیال راحت بازی کنند که متاسفانه پرسپولیس این شرایط را ندارد و تنها با تعصب، دوستی و رفاقت بین بازیکنان و کادرفنی و حمایتی که طرفداران از آن به عمل می آورند در مسابقات شرکت می کند.

فتحی خاطر نشان کرد: برای صعود به لیگ دسته دوم تیم باید حمایت شود خصوصا حمایت مالی، امیدواریم که نماینده محترم، فرماندار محترم، شورای شهر که واقعا از روز شروع به کار برنامه هایی برای کمک به تیم های ورزشی داشتند و سایر مسوولین شهر و شهرستان کمک کنند تا انشالله بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

سرمربی پرسپولیس برازجان ادامه داد: ورزشکاران دشتستان پتانسیل بسیار بالایی دارند که باعث شده نتایج خوبی را رقم بزنند اما در صورت عدم حمایت همان اتفاقاتی که سال ها گریبانگیر پرسپولیس بود مجددا اتفاق خواهد افتاد.

فتحی اضافه کرد: مشکلات متعدد و کمبود ها در طول رقابت ها باعث می شود بازیکنان و کادر فنی از لحاظ روحی و ذهنی تمرکز لازم را نداشته باشند. به هر حال تیم همین شهراست و برای جوانان همین شهر، ما نیز مانند سایر افراد تنها هدفمان کمک کردن است و چیز دیگری نیست. 

وی در پایان گفت: همین که پرسپولیس چند جوان را به سمت استادیوم کشانده و شور و شعفی را بین تماشاگران ایجاد می کند، به نظر من بسیار ارزشمند است و نیاز است مسوولین نیز نظر مثبت و مساعدی در مورد این تیم داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، تیم پرسپولیس در فصل قبل رقابت های لیگ دسته سوم در مرحله اول به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد و در ادامه با توجه به کسب نتایج نامطلوب به همان مرحله اول سقوط کرد. 

تیم برازجان امسال و در فصل جدید رقابت های لیگ دسته سوم، بدون انجام بازی در مرحله اول و با خریداری امتیاز تیم نفت نوین آبادان از مرحله دوم در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر