شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۷۰۶
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال مه‌گرفتگی و کاهش دید در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به کاهش ناپایداری‌های جوی و کاهش ابر و وزش جریانات ملایم شمالی، پیش‌بینی می‌شود در برخی مناطق استان، اواخر وقت امشب و اوایل صبح فردا پدیده مه و کاهش دید رخ دهد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در مناطق جنوبی استان تا اواخر وقت امروز احتمال بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی افزود: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و طی وقت امروز و امشب در مناطق جنوبی در برخی ساعات ابری با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد در مناطق شمالی و مرکزی استان شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی استان متغیر با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۱۹ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۳ و ۲۱ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۰ و دو دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر