چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۷۴۶
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: امسال ۴۰ پرونده تخلف و تعرض به اراضی ملی در شهرستان دشتی تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سهیل مهاجری پیش از ظهر دوشنبه در نشست مسئولان دشتی با اشاره به قاطعیت این سازمان در برخورد با متخلفین به اراضی ملی اظهار داشت: در ابتدای سال جاری تا کنون تنها در شهرستان دشتی بیش از ۴۶۰ هکتاررای قطعی به نفع اداره صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آمار تنها مربوط به یک شهرستان استان و در مدت زمان ۹ ماهه نخست سال جاری بوده است و همچنان پرونده های دیگری نیز در این شهرستان در دست پیگیری حقوقی جدی همکاران ما قرار دارد.

مهاجری ادامه داد: درسال ۹۶ درشهرستان دشتی، ۴۰ پرونده تخلف و تعرض به اراضی ملی توسط کارشناسان حقوقی این اداره تشکیل شده است،  که در این مدت تعداد ۳۰ پرونده سنوات قبل منجر به صدور رای قطعی شده است.

وی افزود: ۹۰ درصد آرا صادره پرونده های تخلف در ۹ ماهه نخست سال جاری شهرستان دشتی به نفع دولت رای صادر شده و ارزش ریالی انها  بالغ بر۲۰میلیارد ریال است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و حفاظت از اراضی ملی گفت: حفاظت از منابع طبیعی استان با کمبود نیروی انسانی مواجه است اما ماموران حفاظت ما تلاش مضاعفی در این راستا دارند.

وی تصریح کرد: چهار رکن حفاطت، احیا، توسعه و بهره بهره برداری صحیح از اراضی ملی بر عهده منابع طبیعی است و تحقق این مهم با همکاری تمامی دستگاههای متولی امکان پذیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر