شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۶۱
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان و مسوول دفتر آستان قدس رضوی دشتستان با مددجویان بهزیستی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان، جلسه ای با حضور رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان، امام جمعه برازجان و مسوول دفتر آستان قدس رضوی و برخی مددجویان در سالن اجتماعات این اداره با تلاوت قرآن کریم آغاز شد.

انصاری، رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تشکر و خیرمقدم به امام جمعه برازجان و مسئوول دفتر آستان قدس رضوی  دشتستان جهت دیدار با خانواده های ایتام و تکریم آنان به بیان عملکرد بهزیستی بخصوص در  بخش امور اجتماعی پرداخت و رسیدگی به مستمندان را سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیهم السلام دانست.

حجت الاسلام مصلح، امام جمعه برازجان ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و تقدیر از رییس بهزیستی دشتستان و حضور مسئوول دفتر آستان قدس رضوی دشتستان گفت: یکی از صفات برجسته ائمه اطهار علیهم السلام دستگیری از مستمندان و ایتام بوده که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: من و متکفل یتیمان در کنار هم در بهشت قرار داریم.

وی افزود: یتیم داری بزرگترین عبادت و دارای اجر فراوان است و مادرانی که سرپرستی ایتام را به عهده دارند و آنان را به خوبی تربیت می کنند بزرگترین جهاد در راه خدا می کنند و اجر عظیم دارند.

عباس اسدی مسوول  دفتر آستان قدس رضوی در دشتستان ضمن تشریح فعالیت آستان قدس رضوی در دشتستان بیان نمود: درراستای حمایت از خانواده‌های محروم و بی سرپرست در دفتر استان برنامه های مناسبی پیش بینی شده که در آینده افراد بیشتری  تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

در ادامه با حضور مسوولین به برخی خانواده‌های تحت پوشش هدایای نقدی اهداء شد. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر