جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۱۸
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با راه‌اندازی ستاد صبر، گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش استان بوشهر، اختلافات مردم کاهش و فرهنگ مودت و همدلی افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از فارس، علی جمادی در نخستین نشست ستاد صبر، گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش استان بوشهر اظهار داشت: این ستاد در راستای بالا‌بردن میزان صبر و افزایش فرهنگ مودت و همدلی در جامعه شکل گرفته است.

وی افزود: ستاد صبر، گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش استان بوشهر بر این مبنا و با توجه به منویات رهبری برای استفاده از فرهنگ مصالحه از طریق داوری و حکمیت در این استان آغاز به کار کرده است.

رییس‌کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود با آغاز شروع به کار این ستاد، شاهد کاهش نزاع و اختلافات و حل و فصل دعاوی در کنار ارتقا فرهنگ مصالحه و بخشش باشیم.

جمادی یادآور شد: برای موفقیت در این حوزه، نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هستیم و در کنار برنامه‌ریزی مناسب باید هماهنگی‌های لازم را با سازمان‌های دولتی و غیردولتی و افراد خیر برای شکل‌گیری و نتیجه‌بخش بودن این ستاد انجام دهیم.

رییس‌کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: در این راستا از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و وزارت علوم برای ترویج فرهنگ صبر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر