دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: 95درصد سرقت های رخ داده در این شهرستان از آغاز سال 93 تاکنون به کشف منجر شده اند.به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمیدرضا انصاری در نشست با خبرنگاران افزود: مبارزه با سرقت یکی از رویکردهای مهم برای ایجاد امنیت و آرامش دراین شهرستان است که به طور ویژه در ابتدای سال 93 در دستور کار قرار گرفت.وی اضافه کرد: با ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت و تلاش ماموران و کارشناسان این فرماندهی برای تشدید مبارزه با سرقت و برخورد قاطع با سارقان و ایجاد محیطی امن و آرام در دشتستان موفقیت های بسیار خوبی کسب شد.
کد خبر: ۴۰۲۷
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: 95درصد سرقت های رخ داده در این شهرستان از آغاز سال 93 تاکنون به کشف منجر شده اند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمیدرضا انصاری در نشست با خبرنگاران افزود: مبارزه با سرقت یکی از رویکردهای مهم برای ایجاد امنیت و آرامش دراین شهرستان است که به طور ویژه در ابتدای سال 93 در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت و تلاش ماموران و کارشناسان این فرماندهی برای تشدید مبارزه با سرقت و برخورد قاطع با سارقان و ایجاد محیطی امن و آرام در دشتستان موفقیت های بسیار خوبی کسب شد.

انصاری ادامه داد: دراین ارتباط پلیس آگاهی علاوه بر برخوردهایی که با موارد جزئی داشته چندین باند سرقت از جمله چهارباند سرقت موتورسیکلت، یک باند سرقت خودرو و یک باند سرقت از اماکن خصوصی را کشف و متلاشی کرده است.

وی گفت: چند مورد قتل که در این مدت رخ داد به طور متوسط در فرصت زمانی 24ساعت پس از وقوع کشف و عوامل آن دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی دشتستان به یک عملیات برای دستگیری عوامل سرقت مسلحانه از یک طلافروش دوره گرد در شهر دالکی اشاره کرد و گفت: این عملیات که در زمان وقوع جرم و بدون خسارت جانی با یک ساعت و نیم درگیری منجر به دستگیری عوامل و رسیدن اموال به مالباخته شد.

انصاری افزود: همچنین دراین مدت 200نفر از توزیع کنندگان جزئی، دو نفر از عوامل اصلی و رابطان قاچاق مواد مخدر دراستان یزد دستگیر شدند و 95کیلوگرم حشیش، سه کیلو و500 گرم هروئین و 28کیلو گرم تریاک در این شهرستان بدست آمد.

وی اظهارکرد: مجموعه اقداماتی که پلیس با رویکرد رعایت حقوق شهروندی برای ایجاد صلح و سازش، مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح خلع سلاح، مبارزه با مجرمان رانندگی، آموزش و فرهنگ سازی انجام داده در ایجاد امنیت و آرامش منطقه بسیار موثر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: 120خودرو متخلف که خلافی بالای 10میلیون ریال داشته اند برای مقابله با قانون شکنان و خطرآفرینان رانندگی توقیف شده اند.

انصاری اضافه کرد: شهرستان دشتستان درمقوله های مختلف امنیتی با همکاری، همدلی و ارتقا حس اعتماد مردم به پلیس وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده طوری که وضعیت امنیتی در برخی راه های روستایی که گاهی با مشکل رو به رو می شود با گشت و راهکارهای پلیسی بسیار بهتر شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به گسترش شهر برازجان بیان کرد: این شهر نیازمند توسعه اماکن انتظامی، افزایش تعداد کلانتری ها بویژه درمحلات تازه تاسیس است که این امر مهم در دست پیگیری است.

وی افزود: پلیس فتا در این شهرستان یکی از پلیس های موفق دراستان بوشهر است که موفقیت های خوبی در این زمینه کسب کرده است.

انصاری یادآورشد: 15مورد برداشت غیرمجاز از حساب های شخصی مردم در این مدت کشف شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر