پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۳۱
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: امام‌جمعه کاکی گفت: تأسیس یک واحد پتروشیمی در سواحل دشتی معجزه نیست بلکه امری طبیعی و تمام زمینه‌های آن نیز فراهم است که می‌تواند مشکل اشتغال جوانان دشتی را برطرف کند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های این هفته شهر کاکی اظهار داشت: پرستاران از نیروهای خدوم، بی‌مدعا و سخت‌کوش هستند که در جامعه خدمت صادقانه انجام می‌دهند که از تلاش همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین‌‏المجالس کشورهاى اسلامى، افزود: در جنگ نرم هم می‌‏توان استکبار را شکست داد و لزوم توجه جهان اسلام به مسائل اصلى فلسطین به عنوان مساله اول اسلام و قدس مطرح شود.

 امام‌جمعه کاکی در بحث کنترل و نظارت فضای مجازی کانال و گروه‌ها، تصریح کرد: کنترل و نظارت بر فضای مجازی کانال و گروها باید قطعی صورت پذیرد، متأسفانه کشورهای سازنده تلگرام و طراح فضای مجازی با محدودیت و سلیقه خاصی مدیریت و نظارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اسلام، دین و اعتقادات مردم مورد هجمه است از این باب است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند من اگر رهبری جامعه نداشتم مدیر فضای مجازی می‌شدم.

امام‌جمعه کاکی گفت: شروع فصل نو در نهاد نماز جمعه با حضور نیروی اهل ایده و نوآوری برنامه‌ریز با کار تشکیلاتی قوی و منسجم با مدیریت حجت‌الاسلام‌حاج‌‌علی‌اکبری و ادامه فعالیت با تقویت و کیفیت‌بخش بیشتر را انتظار می‌کشیم.

محمدی تأکید کرد: برای رفع مشکل بیکاری جوانان عزیز تحصیل‌کرده و خوش‌فکر شهرستان دشتی علاوه بر ایجاد و تقویت برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، نیاز است که به فکر طراحی برنامه‌ای بلندمدت باشیم.

وی یادآور شد: تأسیس یک واحد پتروشیمی و صنایع میان دستی و پایین‌دستی نفت در سواحل دشتی معجزه نیست بلکه امری طبیعی و تمام زمینه‌های آن نیز فراهم است و بنا به اصل مهم اقتصاد مقاومتی تمام تلاش این است که از خام فروشی دست بکشیم.

امام‌جمعه کاکی به محاسبه تبصره 3 قبوض آب  اشاره کرد: هرچند این تبصره قانونی است و شورای سابق کاکی در دی‌ماه 95 به اداره آب کاکی با این مصوبه اجازه داده است که از مردم گرفته شود اما در خیلی از شهرستان‌ها اجرا نمی‌شود که نیاز است شورای جدید شهر کاکی  با لغو این مصوبه‌ به مردم کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر