دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۹۶
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی برای مردم حل مشکلات حوزه اقتصاد در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالکریم گراوند در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: مدیران، مشکلات حوزه اقتصاد و تولید را با ارائه راهکارهای عملی حل کند.

وی با اشاره به مشکلات بخش خصوصی افزود: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر در نشست با مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تعامل دولت با بخش خصوصی افزود: با تعاملی که بین دولت، مجلس و واحدهای تولیدی وجود دارد انتظار می‌رود نتایج خوبی در حل مشکلات سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع حاصل شود.

وی با بیان اینکه هیچ حوزه‌ای به اندازه بخش اقتصادی کشور دچار مشکل نیست تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی برای مردم حل مشکلات این حوزه در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

گراوند تاکید کرد: مدیران دستگاه‌‌های اجرایی باید برای حل مشکلات واحدها قاطعانه ورود کنند و کارشناسان دستگاه‌‌های اجرایی نیز با تفسیر و تحلیل قانون نباید بر روی تصمیم مدیران در حل مشکلات واحدهای سرمایه‌گذاری اثر بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر