دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۴۸
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: از جمله مهمترین مطالبات بانوان در عرصه شهرنشینی و خدمات شهری از شهرداری بندرگناوه، احداث پلاژ و ساخت بوستان‌های اختصاصی بانوان است.

به گزارش فکرشهر، ماشاالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گناوه اظهار داشت: با توجه به این که نیمی از جمعیت بندرگناوه را بانوان تشکیل می‌دهند، به دنبال ارائه خدمات مناسب به این قشر از جامعه هستیم.

 وی افزود: از جمله مهمترین مطالبات بانوان در عرصه شهرنشینی و خدمات شهری از شهرداری بندرگناوه، احداث پلاژ و ساخت بوستان‌های اختصاصی بانوان است.

شهردار بندر گناوه تصریح کرد: برای ساخت پلاژ مکاتباتی با دستگاه‌های مرتبط انجام داده و منتظر نظر کارشناسی این دستگاه‌ها هستیم که در صورت مثبت‌بودن پیگیری‌ها، برای ساخت آن اقدام می‌کنیم.

احمدی عنوان کرد: با توجه به این که معتقدیم که باید فضای اختصاصی برای تفریح  بانوان در بندر گناوه ایجاد شود، در حال مطالعه برای جانمایی ساخت یک بوستان برای بانوان در سطح شهر گناوه هستیم.

وی یادآور شد: هر پروژه‌ای که در سطح شهر گناوه ایجاد می‌شود، متناسب با نیازهای این شهر طراحی و اجرا می‌شود که سعی شده با نظر شورای شهر انجام شود.

شهردار گناوه گفت: برای ما مهم است که بتوانیم یک درآمد مستمر برای اداره شهر خلق کنیم تا بتوانیم بر اساس یک نقشه راه و اعتباری که از قبل پیش‌بینی کرده‌ایم به دنبال رفع نواقص و تقویت نقاط مثبت حرکت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر