دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۵۰
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: با وجود تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی شاهد وجود یک امنیت پایدار در سطح استان بوشهر هستیم به گونه‌ای که استان بوشهر جزء استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، علی حسن‌پور پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندهی انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی استان بوشهر اظهار داشت: با وجود تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی شاهد وجود یک امنیت پایدار در سطح استان بوشهر هستیم به گونه‌ای که استان بوشهر جزء استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

 وی افزود: دستگاه قضا نیز در کنار یک‌سری برنامه‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری از جرائم به دنبال اعاده حقوق پایمال شده مردم است و در این راه توفیقات خوبی کسب کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر تصریح کرد: تمام وظایف دستگاه قضا بر این پایه استوار شده که در استان جرمی رخ ندهد و فضای امن جامعه به سمت احساس ناامنی کشیده نشود چرا که احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است.

حسن‌پور عنوان کرد: در استان بوشهر و با وجود مردمی ولایت‌مدار و مومن، شاهد تعامل خوبی بین مردم هستیم که نتیجه آن خود را به شکل جامعه‌ای امن در استان بوشهر نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: مجموعه قضایی استان بوشهر در تعمل خوبی با پلیس برای ایجاد و احساس امنیت در سطح این استان است.

خلیل واعظی افزود: پلیس، تکریم ارباب رجوع و قاطعیت در برابر هنجارشکنان به قانون در کنار داشتن سعه‌صدر و تسریع در خدمت به مردم را سرلوحه کار خود در استان بوشهر قرار داده و در انجام وظایف شبانه‌روز تلاش می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر