دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۷۰
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در سطح جامعه گفت: تاکید ما بر این است که تا پروژه ای ۱۰۰ درصد کامل نشده آن را افتتاح نکنیم.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه برنامه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ معاصر دانست.

وی بر لزوم تقویت همدلی و وحدت ملی برای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و دستاوردهای نظام اسلامی را علی‌رغم ترفندهای مختلف دشمنان چشمگیر خواند و گفت: این نظام با ایثار و ازجان‌گذشتگی و هزینه‌های زیاد به‌دست آمده است و لذا باید همه ما قدر این نعمت را بدانیم.

به نوشته ی مهر، استاندار بوشهر، امید آفرینی و تلاش در راستای رضایت مردم را وظیفه همه متولیان دانست و بیان داشت: محصول بذرهای یاس و نا امیدی را دشمنان مردم ایران درو خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما نباید به جای امیدآفرینی، تخم یاس بپاشیم زیرا محصول بذرهای یاس و نا امیدی را دشمنان مردم ایران درو خواهند کرد.

گراوند با اشاره به کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید در ابعاد مختلف، یادآور شد: باید با تمام ابزارهای موجود در راستای خدمت به مردم و رضایت عمومی تلاش کنیم و همه دستگاه‌ها تسهیل‌گر کار مردم به‌ویژه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشند.

وی با تاکید بر نقش انسجام ملی و وحدت در امنیت کشور، گفت: نباید اجازه دهیم به وحدت و همدلی جامعه خدشه‌ای وارد شود.

استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ۳۰۵ پروژه عمرانی در دهه فجر را هدیه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم استان بوشهر خواند و افزود: چند پروژه شاخص نیز با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال و با حضور مقامات کشوری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه دنبال افتتاح پروژه‌های کامل‌شده هستیم، تصریح کرد: تاکید ما بر این است که تا پروژه ای ۱۰۰ درصد کامل نشده آن را افتتاح نکنیم.

گراوند، رویکرد مدیریت عالی استان را تلاش در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دانست و از همه متولیان خواست شرایط را برای تحقق هر چه بیشتر طرح های اقتصاد مقاومتی هموار کنند و برای خروج از بن‌بست‌ها چاره اندیشی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر