جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۹۸۹
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر تداوم یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر کرمی بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۹۶ - ۹۵ شهرستان گناوه گفت: امروز شاهد مراسم باشکوه و بسیار زیبای از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه هستیم و آن تقدیر از نخبگان و برترین های کنکور شهر است.

وی افزود: دانش آموز دیروز دانشجویان امروز هستند و به‌زودی و بعد از پایان دانشگاه بازخواهند گشت تا به کشور، استان و شهر خود خدمت کنند کسانی که با انگیزه بالا در مدارس درس خواندند و پا به میدانی دیگر برای کسب علم و دانش گذاشتند با بازگشت خود به جامعه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: شما دانشجویان سرمایه‌های کشور هستید و با رفتار، کردار و علم خود ثابت خواهید کرد که نخبگان و آینده سازان جامعه و این مرز و بوم هستید.

وی بیان داشت: رسالت ما تربیت و پرورش انسان‌ها است و اگر ما در کارمان موفق باشیم و انسان های خوبی پرورش و تربیت دهیم جامعه آرام و خوبی خواهیم داشت و سرمایه‌های کشور انسان های صحیح تربیت شده هستند که تمام کائنات را تسخیر خواهند کرد.

کرمی اظهار داشت: بخش کوچکی از کار ما در آموزش و پرورش کنکور است و نتیجه کنکور راهیابی به دانشگاه و ارتقاء سطح علمی و رسیدن یک دانش‌آموز به دانشگاه نتیجه پشتکار، تلاش دانش آموز همراهی خانواده ها، دلسوزی و کمک معلمان و حمایت مسئولین است که چنین مراسماتی پرشکوه و زیبای برای تجلیل از دانشجویان و نخبگان شهرمان برگزار می‌کنیم.

وی یادآور شد: شما دانشجویان خاستگاه و هدف خود را فراموش نکنید که مردم چشم انتظار شما برای ساختن آینده جامعه هستند و مردم و مسئولین برای امر تعلیم و تربیت یار و یاور آموزش و پرورش باشند و این همکاری باعث چنین موفقیت‌هایی است که امروز شاهد آن هستیم.

کرمی گفت: طرح بنیه علمی که باعث پیشرفت استان، شهر و مناطق ما در سطح کشور در زمینه کنکور شده است متاسفانه از سوی دستگاه‌های نظارتی دچار چالش شده است ولی من از مسئولان مناطق و شهرستان‌ها می‌خواهم که طرح بنیه علمی را که توسط دکتر سالاری ایجاد و استاندار فعلی هم با این طرح موافق هستند را ادامه داده زیرا سال گذشته دو پله پیشرفت در سطح کشور داشته‌ایم و اگر این طرح ادامه یابد به رده دهم کشور در زمان مورد نظر چهارساله خواهیم رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآورشد : ۴۳۱ نفر سهمیه استخدامی دارندگان مدارک لیسانس به بالا در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش استان بو شهر را گرفته ایم و در آینده نزدیک آزمون استخدامی را برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر