چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست ماحوزی با شورای شهرهای آبپخش و شبانکاره مطرح شد:
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای بررسی وضعیت فرهنگی و هنری بخش های آبپخش و شبانکاره با اعضا و روسای شورای اسلامی این دو بخش دیدار کرد...
کد خبر: ۴۱۰۸
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای بررسی وضعیت فرهنگی و هنری بخش های آبپخش و شبانکاره با اعضا و روسای شورای اسلامی این دو بخش دیدار کرد.

به گزارش فکرشهر، دکتر حمیده ماحوزی ضمن ابراز خرسندی از پتانسیل بالای فرهنگی و هنری این دو بخش، هدف از سفر خود را آشنایی با مشکلات فرهنگی و هنری بیان کرد و افزود: در بحث نمایندگی های فرهنگ و ارشاد، کمبود نیروی انسانی تمام وقت از جمله مشکلات در این حوزه است.

وی ادامه داد: مسئول جدید نمایندگی شبانکاره کار خود را شروع کرده است و به زودی مسئول نمایندگی آبپخش نیز مشغول به کار می شود.

دکتر ماحوزی در ادامه صحبت های خود بودجه اختصاص یافته به حوزه فرهنگ و ارشاد را بسیار اندک دانسته و اعلام کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد در حد توان خود سعی در مرتفع کردن مشکلات فرهنگی و هنری نمایندگی ها ی این دو بخش می کند اما از شورا و شهرداری انتظار می رود با توجه به اینکه در بحث بودجه و درآمد دستشان بازتر است از وضعیت فرهنگی و هنری شهر خود حمایت بیشتری کنند.

مدیرکل ارشاد بوشهر اضافه کرد: شناسایی ظرفیت ها ، برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، استفاده از ظرفیت سمن ها، ایجاد تعامل و ارتباط چند سویه بین دستگاه ها و هنرمندان، سرکشی و بررسی مشکلات و معضلات در دستور کار ارشاد قرار دارد؛ شوراهای اسلامی و شهرداری نیز می توانند در قالب تسهیلات و حمایت از چاپ آثار، آثار در حال تولید گروه های راه یافته به جشنواره ها و ... از جریان فرهنگ و هنر و هنرمندان بخش و شهر خود حمایت کنند.

در این نشست ها هم در شبانکاره سید حسین رضوانی رئیس شورا و اعضای شورا و نیز در آبپخش مصطفی رضایی رئیس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل ارشاد، آمادگی خود را در راستای همکاری و حمایت از نمایندگی های فرهنگ و ارشاد اعلام کردند و خواهان توجه بیشتر اداره کل به وضعیت فرهنگی و هنری این بخش ها، تجهیز امکانات، در خواست اختصاص بودجه بیشتر، معرفی نیروی تمام وقت و بررسی وضعیت پروژه های در حال احداث شدند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر