شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در فستیوال استانی مطرح شد:
به گزارش فکرشهر، رییس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر در این آیین که به میزبانی هیات انجمن های ورزشی شهرستان دشتستان برگزار شد، گفت: پارکور یکی از 19 رشته ورزشی و زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی می باشد و این ورزش توانسته است روند رو به رشدی در شهرستان دشتستان داشته باشد که..
کد خبر: ۴۱۲۷۴
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۸

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: فستیوال بزرگ استانی پارکور ـ پنجشنبه 26 بهمن ماه 96 ـ با حضور ورزشکارن این رشته در سراسر استان، رییس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رییس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر در این آیین که به میزبانی هیات انجمن های ورزشی شهرستان دشتستان برگزار شد، گفت: پارکور یکی از 19 رشته ورزشی و زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی می باشد و این ورزش توانسته است روند رو به رشدی در شهرستان دشتستان داشته باشد که این خود نشانه علاقه مندی ورزش دوستان این شهرستان به این رشته ورزشی می باشد.

سید روح الله علوی ضمن تشکر از جمهوری ـ رییس هیات انجمن های ورزشی دشتستان و محمد حسن آبیار ـ ریاست کمیته پارکور استان بوشهر ـ جهت برگزاری این فستیوال، افزود: با توجه به آمار بالای علاقه مندان این رشته ورزشی در دشتستان قصد داریم مسابقات کشوری پارکور را در دهه فجر سال آینده در شهر برازجان برگزار کنیم.

علوی در ادامه از همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان و شورای اسلامی شهر برازجان در حمایت از ورزشکاران تشکر و قدر دانی کرد و عضویت این رشته ورزشی را در فدراسیون جهانی پارکور به ورزشکاران این رشته تبریک گفت.

گزارش تصویری فستیوال اینجا

نظرات بینندگان
نوشاد باقری
|
-
|
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
تشکر از خبرنگار محبوب دشتستان وسایت عالی فکر شهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر