جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینی به منظور احداث مخزن آب آشامیدنی وحدتیه خریددارای شده و با اعتبار10ملیاردی ریالی درنظر گرفته شده به زودی علمیات احداث آن آغاز خواهد شد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در دیدار با مردم مسئولان وحدتیه با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: شهر وحدتیه دارای جمعیت زیادی است و شغل اکثر مردم آن کشاورزی است که باید نیازهای آنان مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.
کد خبر: ۴۱۵۲
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینی به منظور احداث مخزن آب آشامیدنی وحدتیه خریددارای شده و با اعتبار10ملیاردی ریالی درنظر گرفته شده به زودی علمیات احداث آن آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در دیدار با مردم مسئولان وحدتیه با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: شهر وحدتیه دارای جمعیت زیادی است و شغل اکثر مردم آن کشاورزی است که باید نیازهای آنان مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در سال جاری به دلیل عدم صادرات در کل کشور شاهد بروز مشکلاتی برای محصولات کشاورزی بودیم.

وی تصریح کرد: طی سه نشست با وزیر جهاد کشاورزی برگزار کردیم، بحث اصلی آنها عدم وجود اعتبارات برای خرید خرما و سایر تولیدات کشاورزی بود.

دولت ملزم به چهار بار توزیع سبد کالا و تامین موادغذایی اصلی محرومان می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد افزود: در نشست‌هایی با رئیس جمهور معاونین نیز آنها را قانع کردیم که اعتبار ویژه ای برای خرید خرما در نظر بیگیرند که در نهایت شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی کشور مامور خریدخرمای مازاد کشاورزان دشتستان شد.

وی خاطرنشان ساخت: برای قرار گرفتن در سبد کالا نیز به صورت موازی اقداماتی انجام دادیم که دولت مردان قول دادند در اولین سبد توزیعی، خرما قرار داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال گذشته با همراهی برخی از نمایندگان طرحی در مجلس ارائه شد که براساس آن دولت ملزم به چهار بار توزیع سبد کالا و تامین موادغذایی اصلی محرومان و متسعضفین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می شود.

خرید خرماهای بسته‌بندی‌شده مازاد در دشتستان

وی گفت: برای خرید فوری و توافقی خرما نشست هایی با حضور شرکت‌های بسته‌بندی برگزار کردیم که در نهایت که یکی از آنها اعلام آمادگی  کرده و برای خرید خرمای تا20درصدافت با بودجه مشخص شده انتخاب شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه خرماهای مازاد مدت زمان زیادی در منزل و انبار کشاورزان نگهداری و افت کیفیت پیدا کرده است، نمایندگان تعاونی روستایی از خرید خرمای زیادی ممانعت کردند.

وی اضافه کرد: این وضعیت مورد رضایت ما و کشاورزان واقع نشد با رایزنی‌هایی که در مرکز کشور انجام دادیم مقرر شد خرماهای تا 50 درصد افت خریداری شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اخیرا مکاتبات و نشست‌هایی با رئیس مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور به منظور خرید خرماهای بسته بندی شده مازاد انجام دادیم و امیدواریم به زودی شاهد اجرای وعده‌های داده شد باشیم.

ترمیم چمن زمین فوتبال و کفپوش سالن ورزشی وحدتیه

وی اظهار داشت: از سر جمع اعتبارات تملک دارایی سرمایه شهرستان دشتستان میزان 34.5 میلیارد ریال برای شهر وحدتیه اختصاص داده شده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد تصریح کرد: زمینی به منظور احداث مخزن آب آشامیدنی وحدتیه خریددارای شده و با اعتبار10ملیاردی ریالی درنظر گرفته شده به زودی علمیات احداث آن آغاز خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباراتی برای ترمیم چمن زمین فوتبال و کفپوشش سالن ورزشی وحدتیه از محل اعتبارات تبصره 22 در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر