دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۵۴۳
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ضرورت دارد ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری این شهرستان به نحو مطلوب به مسافران نوروزی معرفی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه برخورد با مسافرین نوروزی باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: برخورد خوب با مسافرین خیلی اثرگذار است و در همین راستا افرادی انتخاب کنیم که با اخلاق و با حوصله هستند.

وی با بیان اینکه مردم دشتی انسان‌های فرهیخته و مهمان‌نواز هستند، افزود: اخلاق درست نقش بسزایی در معرفی شهرستان خواهد داشت.

نادری بیان کرد: باید از این ایام و فرصت برای جذب سرمایه گذاری با استفاده از شیوه های هنری استفاده کرد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان باید توسعه پیدا کرد تا شهرستان رونق پیدا کند.

نادری از کاهش تصادفات درون شهری خبر داد و گفت: با اقدامات خوب پلیس راهور در سطح شهر به حمد الله شاهد کاهش تصادفات درون شهری هستیم.

فرماندار دشتی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز در راستای کاهش تلفات جاده‌ای همکاری لازم با پلیس راه و پلیس راهور داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخشداران با همکاری دهیاران نسبت به نصب بنر در نقاط حادثه خیز شهرستان اقدام کنند.

نادری بیان کرد: با توجه به موقعیت شهرستان از هم اکنون سوخت شهرستان تامین شود و بانک ها نیز در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مشکلات احتمالی خودپردازها را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه از اول اسفند ماه در سطح شهرستان هیچ حفاری صورت نمی گیرد مگر در شرایط ضروری گفت: لیست کشیک ادارات در سطح شهرستان تهیه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر