دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۶۳۹
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتی بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های اصلی کمیته برنامه ریزی در سال آینده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح سه شنبه در نشست با شورای اسلامی بخش مرکزی اظهار داشت: در چند سال اخیر علی رغم همه مشکلات و کمبودها دولت اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص داد که تاکنون تعداد زیادی از این پروژه ها در سطح شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز پروژه های نیمه تمامی در شهرستان وجود دارد که باید هر چه زودتر آنها نیز تکمیل و به بهره داری برسد تا مردم از مزایای آنها بهره مند شوند.

نادری با اشاره به جایگاه شوراها گفت: همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان باید به خواسته ها و مطالبات شوراها که به عنوان نمایندگان مردم هستند توجه کنند .

وی ادامه داد: قطعا حضور شوراها در کنار مسئولین می تواند در گرفتن تصمیات مثمر ثمر باشد.

فرماندار دشتی بیان کرد: از سال آینده با حضور مدیران دستگاههای اجرایی نشست های هم اندیشی روستاها با رویکرد حل مشکلات برگزار می شود و تلاش داریم از نزدیک مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان بررسی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات روستاهای فاقد شوراها و دهیاری در خود همان روستا هزینه می شود، خاطر نشان کرد: زیر ساخت های روستاهای شهرستان دشتی باید تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر