شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار خبر داد:
فکرشهر: شهردار وحدتیه می گوید در راستای ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری و با پیگیری های مستمر و انجام دیدارهای مهم و ارزشمند، موفق شدیم مجوز احداث و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری وحدتیه را اخذ نماییم...
کد خبر: ۴۱۷۷۸
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: شهردار وحدتیه می گوید در راستای ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری و با پیگیری های مستمر و انجام دیدارهای مهم و ارزشمند، موفق شدیم مجوز احداث و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری وحدتیه را اخذ نماییم.

به گزارش فکرشهر، حسین عباسی در این باره توضیح داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری جهت پیگیری امورات شهر و شهرداری، دیدارها و جلسات مهمی با مدیران محترم سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور انجام دادم که از جمله آن ها، دیدار با مهندس رستمی ـ معاون پشتيبانی و قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهياری های كل كشور ـ و هم چنين مديران كل خدمات شهری، اداری مالی، پشتيبانی و توسعه منابع انسانی و تحول اداری و استخدامی سازمان بود.

وی افزود: پس از انجام این دیدارها و رایزنی های گسترده، موافقت اوليه جهت اختصاص مواردی به منظور توسعه و آبادانی شهر وحدتيه کسب شد که از جمله ی مهم ترین این دستاوردها، موافقت با احداث كارخانه آسفالت شهرداری حدتيه به منظور ايجاد يك منبع درآمدی پايدار برای شهر و شهرداری می باشد.

عباسی گفت: همچنین، يك دستگاه كمپرسی و يك دستگاه ماشين پرس زباله به شهرداری وحدتیه اختصاص یافت که قرار است در نيمه اول سال ٩٧ به شهرداری تحویل داده شود.

شهردار وحدتیه از ارتقای شهرداری این شهر نیز خبر داد و با بیان این که سهميه قير شهرداری وحدتيه در نيمه اول سال ٩٧ اختصاص می یابد، افزود: همچنین قرار است كمك مالی بلا عوض به شهرداری وحدتيه صورت گیرد.

حسین عباسی با قدردانی از همراهی، حمایت و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه و همشهریان، اضافه کرد: تقويت واحد آتش نشانی شهرداری از طريق تهيه وسايل و امکانات و ادوات مورد نياز نیز در دستور کار می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر