يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۰۷
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: نگاه ما به ورزش گناوه خاص است و تمام تلاش خود را برای کمک به ورزش انجام خواهیم داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بهروزیان‌فر صبح جمعه در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی گناوه اظهار داشت: می دانیم که هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران با چه کمبودهایی مواجه هستند و با این حال تمام تلاش خود را برای افتخار آفرینی و کسب مقام برای استان انجام می دهند.

وی افزود: باشگاه داری وظیفه اداره کل ورزش و هیات های ورزشی نمی باشد ولی بدلیل نبود اسپانسر و حامی ورزشی ما ناچارا این کار را انجام می دهیم.

بهروزیان فر تصریح کرد: گناوه یکی از قطب های ورزشی افتخار آفرین برای استان است و دلیل آن حرکت رو به جلو و پیشرفت در ورزش است.

وی بیان داشت: ۸۰ میلیون تومان برای کمک به هیئت های ورزشی پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: نگاه ما به ورزش گناوه خاص است و تمام تلاش خود را برای کمک به ورزش انجام خواهیم داد و تا یک ماه آینده شاهد افتتاح خوابگاه ورزشکاران و همچنین استخر خواهیم بود.

وی بیان کرد: در زمینه توسعه ورزشگاه شماره ۲ نیز به دلیل عدم صدور مجوز آب از سوی آبفای گناوه، باید چمن این ورزشگاه به صورت مصنوعی ساخته شود.

مشکل مالی هیئت‌های ورزشی

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه در این نشست گفت: در سال ۹۶ ورزشکاران ما در دو بخش آقایان و خانم‌ها مقام‌های بین‌المللی، جهانی، آسیایی و کشوری فراوانی کسب کرده‌اند و این موفقیت‌ها به دلیل تلاش، برنامه ریزی و حمایت همه جانبه بوده است.

وی افزود: یک سری مشکلاتی در شهرستان وجود دارد ولی مشکل مالی در صدر مشکلات و دغدغه هیئت‌ها و ورزشکاران قرار دارد که راندمان کار را تا حدودی پایین می آورد و قطعا اگر از نظر مالی در مضیقه نبودیم افتخارات و مقام های بیشتری را کسب می‌کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه تصریح کرد: پروژه‌هایی که در سطح شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود زمان بر است و این یک معضل به حساب می‌آید ولی با حضور آقای بهروزیان‌فر به عنوان مدیرکل، خوابگاه ورزشکاران تا حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و استخر نیز تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

کمبود امکانات ورزشی

خدیجه دشتی مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: کمبود امکانات باعث می شود که استعداد های زیادی هدر بروند و درصد موفقیت ورزشکاران در سطح بین المللی و کشوری کاهش می یابد.

وی اظهار داشت:  به علت نبود امکانات قدرت مانور بر روی ورزش های آبی مانند قایقرانی و اسکی روی آب را نداریم در حالی که استعداد های فراوانی در این رشته ها وجود دارد.

خدیجه دشتی بیان داشت: گناوه یکی از شهرستان‌های پر تلاش و موفق در برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و استانی بوده است که انتظار می‌رود این روند در سال جدید بهتر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر