جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۹۵
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۱۰ مرکز خدمات سلامت و پایگاه اورژانس در تعطیلات نوروزی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش فکرشهر، ماریا خویش‌دوست در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: روند ارائه خدمات  بهداشتی و درمانی در ایام نوروز به مسافرین نوروزی و شهروندان در این شهرستان به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از ۲۵ مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت در شهرستان، در ایام نوروز ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و با آمادگی کامل خدمات بهداشتی و درمانی را در این ایام به شهروندان ارائه می دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اضافه کرد: ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی به منظور تشدید نظارت های بهداشتی در حال انجام است.

خویش‌دوست ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط، نظارت جدی بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی حساس از جمله رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، شیرینی و آجیل فروشی‌ها، اماکن عمومی حساس به ویژه مهمان‌سراها، مسافرخانه‌ها، پارک‌ها و... با تاکید بر رعایت بهداشت فردی، نظافت عمومی اماکن و گسترش بهداشتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز هیپوتیروئیدی نوزادان و آزمایشگاه مرکزی ومراکز محیطی در این ایام فعال است و روند خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز کشیک توسط مراقبین سلامت  در وقت اداری انجام می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: علاوه بر فعال بودن واحد دندانپزشکی مراکز کشیک، مرکز بهداشت دهان و دندان شهر برازجان نیز در تمامی ایام تعطیلات نوروز در ساعات وقت اداری فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۱۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری و یک پایگاه اورژانس سلامت سیار با آمادگی کامل از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در سطح شهرستان به صورت آماده باش در مراکز خود مستقر شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر