يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۰۲
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه بیشترین حضور گردشگران در گناوه ثبت شده گفت: ۴۹۲ کلاس درس برای اسکان گردشگران در گناوه تجهیز شده که همه این کلاس‌ها تکمیل شده و به‌ناچار محوطه‌های مدارس برای اسکان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه، با بیان اینکه 385 آموزشگاه برای اسکان گردشگران در ایام تعطیلات نوروز تجهیز شده است اظهار داشت: آموزش‌وپرورش استان بوشهر 2 هزار و 893 کلاس درس در 385 آموزشگاه برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی به امکانات اقامتی و رفاهی مجهز کرده است.

وی از اسکان بیش از 68 هزار گردشگر در مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از28 اسفند تا 4 فروردین بیش از 68 هزار و 258 گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب 18 هزار و 961 خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 90 درصد گردشگران اسکان یافته در مدارس، فرهنگیان از سراسر نقاط کشور هستند تصریح کرد:  از 68 هزار و 258 گردشگر اسکان یافته در مدارس استان بوشهر بیش از 90 درصد آن به میزان 63 هزار و 317 نفر فرهنگیان بوده‌اند.

کرمی با بیان اینکه شهرهای گناوه، دیلم و بوشهر بیشترین حضور گردشگران  ثبت کرده است افزود: روز گذشته گناوه با 5  هزار و 885 نفر، بوشهر 4 هزار و 217 نفر، دیلم با 2 هزار و 170 نفر و عسلویه با یک‌هزار و 200 گردشگر بیشترین آمار اسکان نوروزی آموزش‌و‌پرورش استان بوشهر را داشته‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه حضور گردشگر در این شهرستان‌ها بیش از انتظار آموزش‌وپرورش  بوده است، گفت: با وجود در اختیار قرار دادن تمامی مدارس، به علت ازدحام مسافران بعضی از  آنها در حیاط مدارس چادرهای گروهی و اسکان خود را برپا کرده‌اند و برخی از مدارس هم با کمبود آب مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت مدارس گناوه گنجایش اسکان همه مسافران نوروزی ندارد گفت: ظرفیت 492 کلاس تجهیز شده برای اسکان مسافران نوروزی تکمیل شده و به‌ناچار محوطه‌های مدارس برای اسکان درنظر گرفته شده که این نقاط نیز گنجایش همه آنان را ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر