پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۰۷
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد گفت: محورهای مواصلاتی جنوب استان بوشهر به استان فارس ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از مسیر جم به فیروزآباد اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و چندین پروژه مهم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید در استان بوشهر بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و توسعه راه‌ها بوده است، اضافه کرد: تلاش شده تا همه راه‌های مواصلاتی استان بوشهر به بزرگراه تبدیل شود.

استاندار بوشهر از ایمن‌سازی راه‌های استان به عنوان یک اولویت مهم نام برد و خاطرنشان کرد: بهبود ایمنی راه‌ها باعث می‌شود تا حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن کاهش یابد و شاهد سفرهای ایمن‌تری باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مسیر جم به فیروزآباد در توسعه ارتباطات جنوب استان بوشهر با استان فارس بیان کرد: یکی از برنامه های مهم راه و شهرسازی با مشارکت وزارت نفت، پروژه بزرگراهی جم به فیروزآباد و ایمن‌سازی این مسیر است.

گراوند ادامه داد: مسیر جم به فیروزآباد را از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر است که باید پیگیری لازم انجام شود تا پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد به زودی عملیاتی و فعال شود.

وی خواستار اجرای باند دوم مسیر جم - فیروزآباد شد و تصریح کرد: اجرای باند دوم مسیر جم به فیروز آباد یکی از مطالبات مردم جم است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن این نگرانی مردم برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر